Ultima Ora


Comandante ai futut țara! Da Maria sa Băsescu  asta a făcut. Luna aceasta pensiile se vor plăti după 25 februarie. Daca se vor strânge bani. Ieri fiind ziua în care îmi încasam pensia de pe card am fost și am încercat s-o scot. N-au intrat bani în cont! Astăzi la fel! Am incercat si am vorbit cu un prieten care lucrează la C.N.P.A.S. Mi-a spus ca nu le-a intrat nici un ban în cont și au fost informati pe cai neoficiale ca luna asta MF va vira banii către ei după 25 febr. Era supărat și el pentru ca nu își încasase salariul!

Ne-ai făcut-o Chiorule! Dupa ce ca ne-ai micșorat pensiile ,acum nu vrei sa le mai plătești! Mâncate-ar pământul mai repede!

As vrera sa stiu ce spun si: Adrian Nastase,Agenda.ro,Alina Gorghiu,Aliosa,B Marinescu,Bataiosu,Blog de Prost,Cati Lupascu,Dispecer Blogosfera,Ion Iliescu,Marita Gavra,Basarica,Corina Cretu,Cristi Marcus,Elena Laurentiu,Exasperat,Florin Moldovan,Marcus 64,Fragmentarium Politic,Mana Ciutacu,Ioan Usca,Oana Niculescu Mizil,Plano 10,Braila,Sibilllla,Italia,Theodora,Nea Costache,Termistu, Starea Natiunii, Vlad cel Groaznic, La bulivar

16 gânduri despre „Ultima Ora

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.