Mi-aduc aminte de aceasta zi


Mi-aduc aminte de aceasta zi ,din anul 1989! Parca a fost ieri! Țipam ca un nebun! Am fost la „asediul” Miliției.  Am fost „beat”de bucurie și speranță!

Un coleg mai în vârsta ,pe care l-a luat Dumnezeu la El, ne spunea:”Nu va bucurați ca eu am prins vremea boierilor ,când mama se ducea sa ia un ciur de mălai de la boier și apoi muncea toata vara la el pe degeaba!” Avea mare dreptate colegul meu!

Privesc cu regret la cei care au murit  în decembrie 1989. Ii plâng. Dumnezeu sa-i odihnească. Am fost alături de unii dintre ei pe străzile Bucureștiului! Nu ma temeam de pericol! Eram animat de speranțe fără margini.Din respect pentru cei ce au murit nu regret acele zile. Regret ca i-am lăsat pe oportuniști sa acapareze puterea. Cei de azi mai rai decât cei de ieri! Ii mulțumesc lui Dumnezeu  ca n-am încercat sa profit de pe urma revoluției, sa iau un certificat de revoluționar. Prin aceste acte se legitimează aceste javre ordinare ce ne conduc astăzi! Băsescu,fost securist, ajuns la cârma tari.Consilierii săi foști securiști.Ei au tras în noi!

Dumnezeu sa ne ierte pentru ca n-am știut ce sa facem cu libertatea cucerita în acele zile! Le cer iertare și celor ce și-au sacrificat viata pentru noi. Nu am știut ce sa facem cu jertfa lor.

https://popateapa.wordpress.com/2010/12/13/de-ce-ziarul-lui-ipu/

Am impresia ca poporul roman a fost păcalit precum Ipu!

15 gânduri despre „Mi-aduc aminte de aceasta zi

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.