Reparatii Samsung, de calitate la Glassgsm

Reparatii Samsung, de calitate la Glassgsm

Reparatii Samsung, de calitate la Glassgsm
Reparatii Samsung, de calitate la Glassgsm

Preţurile tot mai piperate a telefoanelor performante ne determină pe zi ce trece să devenim mai atenţi cu ele, dar atunci când apar defecţiuni să căutăm să le reparăm. Pentru o reparație însă este totuşi greu de găsit un service care sa facă reparaţii de calitate.

După ce fiul meu şi-a reparat un telefon Samsung j5 la Glassgsm, un service GSM din Suceava care se mândreşte cu ofertele unice de reparații GSM, cu o gamă mare de clienți care au fost mulțumiți de serviciile lor și care revin oricând am decis să trimit şi eu un Note 5, telefonul meu de firmă pentru a-l repara.

Reparatii Samsung, de calitate la Glassgsm
Reparatii Samsung, de calitate la Glassgsm

Pentru că eu conduc o firmă de construcţii folosirea intensa a telefonului a însemnat pentru mine şi conectarea prin USB la diferite alte dispozitive. Acesta este un defect foarte des întâlnit la smartphone-uri.

Pe lângă aceasta trebuia şi curăţat la interior pentru că praful şi nisipul de pe şantier intrase în el afectându-i performanţele. L-am trimis cu un curier rapid la Glassgsm şi numai în trei zile de când l-am expediat l-am primit înapoi. Adresa Glassgsm este Strada Ana Ipătescu 50 Hotel Bucovina, et 1. Biroul 109, jud. Suceava 720026. Puteți trimite şi prin curier rapid telefonul urmând ca după reparare să vi-l trimită ei înapoi.

Acum telefonul meu funcționează perfect şi la viteza sa de la început, dar de bucurie mi se pare că funcționează mult mai bine!

Aşa cum la un autoturism vrei să schimbi la nevoie piesele stricate cu alte noi, originale, aşa şi Glassgsm, prin service Samsung au folosit piese originale. Cu toate acestea reparaţia făcută la ei a fost cu 40% mai ieftină decât în orice alt service din ţară.

Reparatii Samsung, de calitate la Glassgsm
Reparatii Samsung, de calitate la Glassgsm

Acest lucru este posibil pentru că lucrează cu piese obţinute direct de la fabricant dar şi prin faptul că au un înalt grad de tehnologizare în cadrul service-ului.

Orice reparație efectuată la Glassgsm, beneficiază de o garanție de 90 de zile. Daca telefonul are în continuare probleme, sau apar alte probleme după ce acesta a fost reparat, din cauza service-ului, telefonul va fi dus înapoi în service  sau va fi trimis prin curier înapoi, iar problema apărută la el daca este din vina lor, va fi reparată gratis, fără să achitați o altă sumă de bani.

Daca vreţi să vă cumpăraţi generaţii mai noi de telefoane nu vă speriaţi. Cei de la Glassgsm repară şi telefoane din 2017.

Iata ce spune în februarie 2017 Teo Aistinei pe pagina de facebook a Glassgsm:

« Deși la început aveam câteva dubii in privința lor , in timp mi-am dat seama ca ei chiar sunt „definita”seriozității, înțelegerii, lucrului bine făcut şi nu în ultimul rând al profesionalismului. Chiar dacă în urma primei reparații au apărut niște probleme aceștia si-au asumat şi au primit telefonul înapoi în service pentru a remedia problema. Momentan telefonul este în service pentru schimbarea display-ului si a ramei, aștept sa vad rezultatul după care voi continua cu recenzia!

Recomand cu încredere (Y) (Y) (printre cele mai bune service-uri de telefoane )

In urma schimbării display-ului si a ramei arata ca ieșit din fabrica (Y) sunt mulțumit de voi! ( la reparații fac si cadouri super)»

Aceştia sunt clienţii mulţumiţi.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.