Europa Unită, UE, sclava chinezăriilor. Prostu’mi-sa!

Boiler 50 l TESY GCV 503620 A03TSR , vândut de Emag

Boiler 50 l TESY GCV 503620 A03TSR , vândut de Emag
Boiler 50 l TESY GCV 503620 A03TSR , vândut de Emag

În articolul de pe blogul său, Cristian Iosub, Supărați pe internet :),  vorbește despre pagina mea de pe facebook, Tesy- Eschivarea producătorilor neperformanți sub denumirea EMag.  Este normal să îmi caute nod în papură la cele scrise de mine. Nu îmi cer scuze decât celor ce au citit şi în mod  obiectiv nu au fost de acord cu mine. Cât privește motivul pentru care am făcut greșelile de punctuație, dar și de exprimare, greșeli gramaticale, nu vreau să îl expun. Îmi cer scuze şi vă rog să mă iertați dacă și pe viitor se vor repeta, în alte articole, pagini etc. Referitor la domnul Iosub Cristian şi site-ul dumnealui, văd că la fel ca și mine, scrie articole publicitare în care, la dânsul,  se vorbește despre  Emag.

Reducere de 300 RON la achiziția unui Smailo HDx 5″ cu camera foto și harta Full Europe

Asigura.ro lucrează cu DPD Curier

Preturi Allview P5 Quad

Dai click sau nu pe link?

La rândul meu în cadrul unor campanii scriu astfel de articole. Dacă totuși ma supără ceva, așa cum a fost în cazul de față, am decis  să fac diferite pagini pe Facebook, pentru a nu a nu „amestecă o capră cu o varză” ( pentru a evita o cacofonie)”

Această prezentare necesită JavaScript.

Rezultatul „zbaterii” mele a fost că service-ul: Acasă s-a sesizat și domnul Sorin Moldovan, m-a contactat telefonic, dându-mi acceptul de montare cu deficientele existente, urmând să primesc luni şi certificatul de garanție care nu se afla în pachet. Am trimis fotografiile către: Acasă și apoi am primit acceptul.

Probabil văzând înverșunarea mea la  modul de a-și trata clienții, am primit oferta tentantă de, de la Emag să îmi schimbe boilerul cu unul nou, dar la alt preț şi de altă calitate.  Am refuzat. Asta am vrut asta vreau să am.

Ulterior am fost contactat telefonic  de un domn cu nume asiatic, de la Schumen din Bulgaria, care m-a rugat să îi explic despre ce este vorba,  ce și cum sunt defecţiunile . Discuția a decurs într-o limbă bulgara fără cusur. (à propos, limba maternă  este bulgara, prin limba vorbită de mama, iar ce paternă rusa). Româna este limba ce am vorbit-o de mic copil, am învățat-o în școala și pe care o pot considera limbă maternă, mai mult decât bulgara învățată acasă. (explicații suplimentare, necesare  pentru cei care caută nod în papură)

Concluzia exprimată de

"Iuda"  imagine preluată de pe www.cristianiosub.com
„Iuda” imagine preluată de pe
http://www.cristianiosub.com iuda on 20 August 2013 at 23:06 said:

“Descriere a comunității Tesy – Eschivare producătorilor neperformanți sub denumirea EMag” producator-emag, ce idiot

Vreţi să vedeţi  ce m-a inervat? Iată aici un exemplu pe care îl  voi susţine prin discuție suport imagini:

Mai multe vă oferă:

Cristian Iosub

   http://www.cristianiosub.
http://www.cristianiosub.com/tag/emag/

http://www.cristianiosub.com/2013/08/suparati-pe-internet/

Mai multe vă oferă:

Evoluția conflictului a început de la faptul că la Call center mi s-a spus că ei nu lucrează sâmbăta şi voi primi coletul luni.

L-am primit sâmbătă, lucru ce m-ia încurcat niște aranjamente: trebuia să merg la pescuit.

Observând starea în care a ajuns, drept să spun că la prima privire era OK ( priviți imaginile atașate) am declanșat procedura de reclamații telefonice, imposibil de materializat în weekend. rezultat Zero. Marți la insistențele mele am fost contactat de domnul Maidanuc Cristian de la Call center Emag. repeta ca un robot: „Împachetați produsul și va veni curierul să îl ridice”. Se vedea că nu era în măsură să răspundă.

Astăzi, după o nouă convorbire la telefonul  021.200.52.00/1, la fel ca şi celelate, fără un răspuns uman, ci unul de maşină de vorbit.

Eu  consider rezolvată problema  atunci când primesc scuze oficiale de la Emag•, am certificatul de garanție în mână, valabil în România, acceptul de a  fi montat boilerul după ce au fost vizualizate fotografiile postate pe site-ul meu, Şi ca plată pentru disconfortul produs, încă 2 ani garanție pentru produs, fără plăți suplimentare din partea mea, sau plata a 1.000 minute romtelecom-pentru convorbirile purtate cu dumnealor.

Până atunci declar război deschis, chiar dacă am avut mici victorii.

Domnule Iosub, înainte de arunca cu pietre, caută să păstrezi unele mai ușoare pentru tine!

Cu Stimă un păcălit de internet şi Emag, combătut de Cristian Iosub

 •Scrisoare pe suport de hârtie

Prostu’ dacă nu-i fudul, parcă nici nu-i prost destul.
Prostul cere și deșteptul adună.
Prostul face ce vede si ce aude crede.
Prostul nu e prost destul dacă nu e și fudul.
Prostul nu le știe, dar le nimerește.
Prostul se simte jignit înainte de-i vorbești.

Prostu’mi-s’a!- Dar prost mai sunt!

Notă finală:

  1. Pacalit sunt, aveţi de ştire, bateţi-vă cât puteţi, su8ntem oameni care vrem respect şi plata pe care o facem să fie pe măsura prezentării produsului.
  2. Fugiţi de Emag! Nu au oameni competenţi la call center.
  3. Fiţi atenţi la Tesy, produs chinezesc din Bulgaria.
  4. Address: Sofia, zh.k. Sofia Park, Blok 16 V, ofis 2.1, et.2,
    Phone: 02/ 902 66 66; 02 /902 66 00
    e-mail:
    web site: www.tesy.com

Să auzim de bine!

PS Vizionați și o parodie

3 gânduri despre „Europa Unită, UE, sclava chinezăriilor. Prostu’mi-sa!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.