Cum să îţi cumperi un telefon cand nu ai bani suficienţi


Vreau să îmi cumpăr un smartphone deoarece ma ajuta în afacerea mea și pot să îl folosesc și pentru rețele sociale și distracție.

Deoarece nu am banii necesari, m-am gândit sa caut pe net o oferta de credite rapide online.
Când îți cumperi un smartphone trebuie s
ă ții cont de mai multe aspecte:
Considerat „inima” telefonului, procesorul determina capacitatea lui de a executa anumite comenzi, cum ar fi rularea aplicațiilor.

Un procesor puternic are un impact major asupra performantelor dispozitivului, astfel că trebuie să iei în considerare anumiți parametri, cel mai important fiind frecvența. Cu cat e mai mare, cu atât telefonul va funcționa mai bine.

În plus, numărul nucleelor integrate (denumite „core”, în limba engleza) te poate ajuta sa îți faci o idee și mai buna despre capacitatea procesorului.

Calitatea camerei foto a unui smartphone depinde de foarte multe variabile. Deși ai putea crede ca, cu cat are mai multi megapixeli, cu atât e mai buna, lucrurile nu stau chiar asa.

Degeaba ai un telefon care poate face o mulțime de lucruri interesante, dacă bateria se descarca după câteva ore de funcționare.

In consecință, înainte de a merge la cumpărături, trebuie sa te interesezi (pe site-ul producătorului sau pe cel al operatorului) ce autonomie are bateria in stand-by, cate ore poate funcționa telefonul dacă asculți muzica, te uiți la filme sau când efectuezi apeluri.

Problema este ca eu nu am momentan banii necesari sa cumpăr un astfel de telefon asa ca o sa caut pe net oferte credite, o oferta de credite rapide online.

Inchirierea unei masini


Vrei sa afli care e cea mai buna solutie pentru inchiriere de masini? Sau poate care e cea mai buna companie de rent a car?

Am vrut sa ma documentez, unde se pot inchiria masini, care este cea mai buna companie de rent a car, unde poti sa inchiriezi ieftin un autoturism in Bucuresti, unde gasesti servicii mai bune, daca exista si servicii de inchiriere cu sofer, daca pot sa inchiriez o masina direct de la aeroport, sic ate si mai cate.
Din dorinta de a oferi insa informatii cat mai reale si mai “calde” despre acest domeniu foarte vast si interesant al industriei de inchirieri auto, aflat in faza de pionerat la noi in tara, am inceput chiar sa testez autoturismele de inchiriat, in special cele aflate in ofertele speciale ale companiilor de rent-a-car.

Voi la cine apelati atunci cand vine vorba despre inchirierea unei masini?

Dintre multe oferte medii se distinge o oferta de inchirieri auto aeroport si inchirieri masini Bucuresti, care ofera servicii cu adevarat profesioniste, la standarde inalte.