Relatia asimetrică România – SUA


ministru >> prim-ministru >> blogger

 FullSizeRender 3

Am recitit declaratia pe care am dat-o ieri, la lansarea de carte, in legătură cu retragerea vizei americane, in aprilie 2012, inainte ca o condamnare a mea să rămână definitivă. Am spus ca am fost „mirat” de acea decizie. Am gresit. Nu am fost „mirat”, ci „revoltat”. Iată insă si declaratia, asa cum a fost consemnată de Agerpres:

    „Fostul premier Adrian Năstase s-a declarat, joi, ‘mirat’ de motivul pentru care i-a fost retrasă viza de intrare în SUA, în aprilie 2012, precizând că, după condamnarea pe fond ‘în legătură cu pixurile din campania electorală’ şi înainte ca respectiva condamnare să devină definitivă, a primit o scrisoare de la consulul american.
‘Informaţia am dat-o eu, nu a apărut în presă. Eu am dat scrisoarea, ca să fie foarte clar. Lucrurile sunt foarte simple, în opinia mea. Ambasada americană la Bucureşti are nişte consilieri români anticorupţie, de genul Laura…

Vezi articolul original 1.379 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.