Nominalizare la Liebster Award


2premio-l

Am primit o nominalizare la Liebster Award. Mulțumesc, Zâmbet Verde, Ali Ali   –  comentatoramator , pentru nominalizare.  Nu știu dacă merit sau nu, oricum, mulțumesc Ali!

Regulile sunt:
1.Numește și mulțumește persoanei/blogului care ți-a acordat premiul.
2.Scrie unsprezece lucruri despre tine.
3.Răspunde la întrebările adresate și formulează un set nou de unsprezece întrebări pentru următorii nominalizați.
4.Nominalizează noua bloguri pe care la admiri și au mai puțin de doua sute de urmăritori.
5.Anunță nominalizarea pe paginile fiecărui blog

Unsprezece lucruri despre mine :

  1. Sunt un moș urât și găgios.
  2. Fac blogger -eală de plăcere, dar și pentru a scoate un ban;
  3. îmi place pescuitul la Dunăre, dar și în ape tulburi;
  4. îmi place navigația, atât pe Dunăre cât și pe mare;
  5. iubesc florile;
  6. nu mai beau de loc;
  7. am renunțat la fumat pe 26 august 1999, când de la 60 țigarete „Carpați” pe zi, am redus la zero;
  8. când sunt supărat mănânc mult și orice;
  9. iubesc animalele, dar când sunt la locul lor, nu în casa omului.
  10. nu m-am împăcat cu ideea că românul trebuie sa plece grumazul;
  11. disprețuiesc invidioșii.

Întrebările adresate de comentatoramator:

1. Ce carte ai citit ultima data?Când?

Ieri am terminat Culorile Curcubeului ‘ 77 de Paul Goma

2.Care este animalul tău preferat?

Tot ce se mănâncă

3.Care a fost momentul în care ai realizat ca nu mai ești copil?

Secret . Nu divulg probleme intime

4.Asculți muzica des?

Lucrând la un post de radio trebuie sa fac şi asta, de multe ori mai mult decât îmi place

5.Crezi ca ai reuși sa te desparți de telefon pentru o săptămâna?

Da

6.Când ești supărat(a) , cum te calmezi?

Mănânc și dorm

7.În cate categorii se împart oamenii?

Prea multe ca sa aibă loc pe aici. În raport cu mine sunt prieteni, de care trebuie să te ferești, dușmani care se cunosc şi cutrele

8.Care e mâncarea ta preferata?

Tot ce este carne macră sau tocată.

9.Cu ce obiect te-ai asemăna?

O undită din trestie cu care pescuiam când eram copil. Nici prea  flexibilă, nici prea rigidă, însă întotdeauna gata să se rupă.

10.Ai putea ierta infidelitatea partenerului/partenerei de viata ?

nu știu

11.Ești mulțumit(a) de viata pe care o duci?

nu

                              Întrebările formulate de mine pentru nominalizații mei

1Cum te caracterizezi, aspect fizic și temperament?

2.Ce faci dacă ai pierdut serviciul?

3Ce muzică preferi?

4Câte țigări fumezi pe zi?

5 Ai putea ierta infidelitatea partenerului/partenerei de viata ?

6 Dacă ai știi ziua morții tale ai face lucrurile altfel?

7 Ai vecini băgăcioși? Cum îi tratezi?

8 Crezi că în viața asta îți va fi mai bine? Că cealaltă nu știi nimic.

9 La ce vârstă nu ai mai crezut în Moş Crăciun?

10 Pe care consideri că ar fi cea mai mincinoasă televiziune din România

11 Ai încredere în UE vis a vis de România?

Bloguri nominalizate de mine

1 Comentator amator

2 Dictatura Justiției

3 Alioșa Popovici

4 Nea Costache

5 inaeh

6 Teodora Marinescu

7 Ela Roseni

Ioan Usca

9 Madi și Onu

10 Shogunu

11 Sibilla

Stop

9 gânduri despre „Nominalizare la Liebster Award

  1. O-ho-ho! Felicitari si multumesc! Nu am trecut de mult timp nici pe la casa mea blogareasca. Viata mea pe meleagurile londoneze e plina de peripetii. Am trait in 9 luni londoneze mai mult decat in 48 de ani in Romania! Chiar am adunat material pentru un roman. 🙂 Deocamdata e sub forma de jurnal. Iti multumesc inca o data pentru nominalizare.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.