ROBIT IMPEX SRL


Ei bine, dragi mei este vorba derspre o alta ţeapa ce am luat-o.

Anul trecut am recondiţionat o cada de baie, din fonta cu firmaROBIT IMPEX SRL (!)¹ Preţul oferit de la Bucureşti prin telefon era de 350 lei cu garanţie 2 ani. La fata locului a ajuns sa îmi ceara 420. Preţul de 350 lei este fără factura. Pentru a economisi bani am acceptat şi acest mod de a face treaba.  După 2 luni la sifonul de scurgere a apărut rugina prin vopsea.  L-am sunat pe domnul Robitu Marian , directorul executiv, şi mi-a promis ca v-a veni pentru remedierea situaţie. De 6 luni nici o reacţie din partea domniei sale. Astăzi l-am sunat .Văzând ca vine cu explicaţii i-am spus ca renunţ la serviciile dlui şi voi cauta sa rezolv altfel problema. Din păcate,un şmecheraş mai spălat, tot de etnie rommă, mi s-a părut a fi domnul Robitu, când a venit şi l-am văzut. E drept ca mirosea stringent a parfumuri de calitate.

Atenţie la ţepari de teapa Robitu. Sunt  sigur ca şi dacă ar fi fost vorba de factura aceeaşi soarta as fi avut-o.

Robitu

35 de gânduri despre „ROBIT IMPEX SRL

  1. Eu l-am sunat pt o programare. Am stabilit data și ora și nu a venit. Când l-am sunat a început sa vorbească urat. Țepari!

    Apreciază

  2. Cei mai mari tepari! Ne-au stricat vana si cand i-am chemat sa refaca lucrarea…dupa 3 saptamani de minciuni au venit si nu au vrut sa repare. Garantia e degeaba!In plus ne-au stricat si scurgerea de la vana si trebuie sa spargem faianta. Noi facem reclamatie la Protectia Consumatorului. Foarte obraznici!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Cei mai mari tepari!!! Nu apelati la ei!!! Au venit si ne-au stricat vana si cand i-am chemat sa refaca dupa 3 saptamani ( dupa ce ne-au mintit ca vin azi ca vin maine) au venit si au zis ca asa trebuie sa fie. (garantia e degeaba) Noi am facut reclamatie la Protectia Consumatorului.

    Apreciat de 1 persoană

  4. Din pacate nu stiu asa ceva. Eu am schimbat pana la urma cada! Cine se frige cu ciorba sufla si in iaurt. Nu am mai avut incredere in nici o firma! 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.