ROBIT IMPEX SRL


Ei bine, dragi mei este vorba derspre o alta ţeapa ce am luat-o.

Anul trecut am recondiţionat o cada de baie, din fonta cu firmaROBIT IMPEX SRL (!)¹ Preţul oferit de la Bucureşti prin telefon era de 350 lei cu garanţie 2 ani. La fata locului a ajuns sa îmi ceara 420. Preţul de 350 lei este fără factura. Pentru a economisi bani am acceptat şi acest mod de a face treaba.  După 2 luni la sifonul de scurgere a apărut rugina prin vopsea.  L-am sunat pe domnul Robitu Marian , directorul executiv, şi mi-a promis ca v-a veni pentru remedierea situaţie. De 6 luni nici o reacţie din partea domniei sale. Astăzi l-am sunat .Văzând ca vine cu explicaţii i-am spus ca renunţ la serviciile dlui şi voi cauta sa rezolv altfel problema. Din păcate,un şmecheraş mai spălat, tot de etnie rommă, mi s-a părut a fi domnul Robitu, când a venit şi l-am văzut. E drept ca mirosea stringent a parfumuri de calitate.

Atenţie la ţepari de teapa Robitu. Sunt  sigur ca şi dacă ar fi fost vorba de factura aceeaşi soarta as fi avut-o.

25 thoughts on “ROBIT IMPEX SRL

  1. O firma ce trebuie evitata, am sunat pentru o programare de 3 ori si cand am sunat pentru niste explicatii magarul de la Brasov sse ma si ratoia la mine si imi vindea minciuni de 2 bani.

    Apreciază

  2. Sunt si eu unul din patitii acestei firme, m-am programat si am fost amanat de trei ori sub diverse pretexte, ca s-a imbolnavit un muncitor, ca nu au venit de la cluj. Cand am intrebat de ce se intampla toate acestea si cand crede ca va veninsa faca lucrarea mi-a zis ca el anuleaza contractul si isi baga p…la in gura mea, acest lucru spus direct si fara perdea la telefon. Imi pare rau ca nu am fost inspirat sa caut despre http://www.reccadba.ro/ reconditionari cazi pareri inainte de a lua legatura cu aceasta firma. Respect total fatade clienti atat prin comportamentul abordat cat si prin limbaj, eu nu as injura niciodata un potential client, nu stie sa respecte oamenii. Nu recomand nimanui aceasta firma!!! http://www.reccadba.ro

    Apreciat de 2 persoane

  3. Buna aseara! Sunt un alt patit al acestei firme, sun, ma programez de 3 ori (de fiecare data amanarile de rigoare, ca s-a imbilnavit nu stiu ce meserias, ca nu au venit de la cluj), il intreb de ce si imi spune sec ca anulam comanda si isi baga p… In gura mea …. Spus fara niciun fel de perdea la telefon, asta ca sa stiticu cine. Aveti de-a face si cat de seriosi sunt. Imi pare rau ca nu am cautat inainte de aceasta intamplare pareri despre aceasta firma…daca le-as fi citit inainte sigur nu as mai fi apelat la ei de la bun inceput.

    Apreciază

  4. Cei mai neseriosi meseriasi pe care i-am intalnit in viata mea. Am sunat , am programat, dupa 3 amanari au venit mi-au spus ca lucrarea costa 476 ron , am fost deacord,dupa care mi-au spus ca nu o pot face in ziua respectiva urmand sa vina a doua zi dimineata. Si am asteptat…..am asteptat…,intr-un tarziu primesc un telefon ca nu pot veni si -mi spun ca daca mai doresc pot peste aproape 2saptamani, accept si asa desi ma enervase pentru ca imi stransesem lucrurile din baie a 3-a oara. Vine in final la 8.30 in loc de 8 si-mi spune ca daca vreau sa inceapa lucrarea ma costa 780 ron. Aici m-am blocat si i-am spus ca sunt neseriosi si aici se vede diferenta intre un BUCURESTEAN si un ardelean. Asa a fost colaborarea mea cu firma ROBIT Reconditionari cazi de baie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

