Impresii la cald! Congresul PSD 16 octombrie 2010.


Sunt încă neclare impresiile de la congres! Prea proaspete şi prea prea puternice ca sa fiu sigur de obiectivitatea  opiniilor mele! De fapt cât de clar mă pot exprima! Sub imperiul emoţiei caut încă să le judec!(Este euforia şi nu cea bahică, este adrenalina! Spun asta pentru ca din păcate am simţit şi mirosuri de cârciumă prin preajmă).  Dintre liderii partidului  domnul Ponta, să mă scuze,  mi se pare cel mai puţin matur politic, aşa că propunerea domnului Năstase, pentru funcţia  de Prim ministru, a acestuia, nu mi se pare cea mai buna. Cu toate acestea am încredere în ceea ce spune cel ce l-a adus în politica ! Îl cunoaște mai bine!

Am avut onoarea de a ma număra printre bloggeri invitati la congres! Am luat acasa si voi păstra ecusonul:”Invitat„! Trecând spre metrou, pe Calea Victoriei, prin fata Palatului unde erau autocarele ce aduseseră delegaţii din ţară, am văzut aruncate pe jos mai multe ecusoane cu  însemnul DELEGAT! Pentru mine chiar statutul de invitat a fost o onoare! Bunul simţ al Domnului Năstase l-a adus pe acesta în loja bloggerilor cu care a schimbat opinii, a ascultat, s-a fotografiat cu acestia!

Acest tip de a tine aproape pe cei mulţi nu l-am mai întâlnit la nici un alt partid! În încercarea de a se apropia de electorat recurge şi la aceasta metoda! Demn de lauda acest mod de  a convinge şi un alt segment, cel al utilizatorilor de internet! Invitaţia  m-a făcut sa scriu despre Congres şi aceasta în mod laudativ! Cu toate acestea nu pot trece cu vederea atitudinea delegaților la congres care forfoteau fie în sală, fie afara, multi plecând înainte de final, după ce s-au votat documentele congresului!

Atitudinea Domnului Ion Popescu de la meridian a fost cat se poate de realista. Sa nu ne trezim după ce va votam ca dăți vina pe guvernările trecute pentru insuccesele voastre din viitor!

Nu sunt membru PSD, dar am fost la congres! Mulţumesc domnule Năstase pentru aceasta zi fericită din viaţa mea!

7 gânduri despre „Impresii la cald! Congresul PSD 16 octombrie 2010.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.