Da domnule Ponta, când? Ne-am cam săturat de vorbe! (via Popateapa's Blog)


Victor Ponta, a afirmat, într-o intervenţie televizată, că "oamenii nu întreabă despre strategia fiscală a Guvernul, ci când îi scăpăm de ăştia…adică de Băsescu şi PDL". Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/ponta-oamenii-nu-ne-intreaba-de-strategia-fiscala-ci-cand-ii-scapam-de-pdl-si-traian-basescu_861490.html#ixzz1UyWjC3IBRead More

via Popateapa's Blog

8 gânduri despre „Da domnule Ponta, când? Ne-am cam săturat de vorbe! (via Popateapa's Blog)

  1. Salutare. Am citit si alte informatii despre acest subiect insa n-am gasit nicaieri asa concentrata informatia si prezentata obiectiv, cel putin asta e parerea mea. Poate ca nu toti sunt de acord cu mine, insa eu va felicit si va incurajez sa continuati tot asa. Multa bafta!

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.