Casa noua cu Shop Einstal


Casa noua cu Shop Einstal Grup pompare electronic cu alternanta
Casa noua cu Shop Einstal Grup pompare electronic cu alternanta
Casa noua cu Shop Einstal Calorifer otel Vogel and noot
Casa noua cu Shop Einstal Calorifer otel Vogel and noot

De curând am cumpărat împreună cu un prieten un teren, undeva întru-un sat mai departe de Bucureşti. Am cumpărat şi am construit o casă de vacantă pentru fiecare.  Totuşi casele  au un perete comun aşa că utilităţile, adică apa potabilă, scurgerea şi fosa septică, încălzirea, etc le-am făcut comune.

Pentru încălzire, am cumpărat o centrală termică pe peleţi de la www.shop-einstal.ro. Am cumpărat asta  de la ei pentru că anterior am cumpărat tot de aici şi hidroforul, țevile pentru încălzirea prin pardoseală, şi multe  alte obiecte sanitare de care am fost foarte mulţumiţi.

Centrala noastră pe peleţi este un cazan pe peleţi BIODOM 27 putere 40 kw. L-am luat pentru iernile geroase care să suplimenteze încălzirea prin pompe de încălzire sol apă care în primul an de folosinţă s-a dovedit insuficientă.

Pentru că această casă de vacanţă a noastră este undeva mai departe de sursele de energie electrică,  iar reparaţiile în caz de deranjament durează zile întregi pe timpul iernii, am instalat şi un sistem de alimentare cu energie electrică cu panouri fotovoltaice şi o mică turbină eoliană.

Problema cu peleţii am rezolvat-o cumpărând  o maşină de făcut peleţi, iar rumegușul l-am luat de la o exploatare forestieră din preajmă şi de la o fabrică de cherestea.

În felul acesta casa noastră de vacanţă are independenţă energetică. La montarea centralei şi realizarea instalaţie am lucrat eu împreună cu prietenul meu, însă pentru punerea în funcţiune am chemat specialiştii care au dat şi garanţie asupra acesteia.

Pentru alimentarea cu apă a locuinţelor dar şi pentru udatul grădinii vara am cumpărat o pompă submersibilă care refulează întru-un rezervor din fibră de sticlă de 1000 litri. De acolo casa este alimentată cu un hidrofor, iar pentru gradină se face gravitaţional. Rezervorul l-am montat la 2 metri înălţime, într-o încăpere special construită unde se află montată şi centrala termică pe peleţi.

Casa noua cu Shop Einstal. Cazan pe peleti biodom-27-putere-40-kw
Casa noua cu Shop Einstal. Cazan pe peleti biodom-27-putere-40-kw

V-am spus că am făcut toate acestea, dar trebuie să ştiţi că 90% din materiale le-am cumpărat de la . Am fost permanent mulţumit de raportul preţ calitate pe care mi l-au oferit.

Iniţial eu şi prietenul meu am sperat că această casă de vacanţă ne va costa mai puţin însă la îmbunătăţirile aduse am depăşit cu mult bugetul iniţial. Ca o glumă, prietenul meu spunea: „Mai bine ne făceam o casă plutitoare!” 🙂

Ieri a venit la noi un şef al prietenului meu care a auzit că ne-am făcut această casă. Vrea şi el să îşi facă una la fel. Din întâmplare eram şi eu de faţă şi am avut o discuţie foarte interesantă:

  • Bună ziua, îmi zice şeful când coboară din maşină!
  • Bună ziua domnule Ionescu îi răspunde eu acestuia.
  • Am venit să văd şi eu casa cu care m-a înnebunit Gelu de 2 ani! J
  • Poftiţi de intraţi!
Casa noua cu Shop Einstal. Grup incarcare automat
Casa noua cu Shop Einstal. Grup incarcare automat

Dl Ionescu intră în partea de casă a prietenului meu, dar iese cam repede. Sincer el spune că îi place dar cum casa nu are decât o cameră mobilată a putut vedea totul destul de repede.

Pentru că eu aveam casa deja mobilată pentru că pe timpul verii am adus soţia şi copii în casa încă neterminată, îl invit la mine. Intră se uită şi întreabă: unde sunt minunăţiile cu care se laudă Gelu.

  • A păi de ce nu spuneţi că asta vreţi să vedeţi?
  • Păi case am mai văzut eu!

Îl invit pe dl Ionescu în camera cu rezervorul de apă şi centrala pe peleţi, apoi îi arăt camera cu baterii a instalaţiei electrice cu panouri şi turbina eoliană.

  • Ei aşa îmi place, dar văd că sunteţi racordaţi şi la reţeaua de electricitate.
  • Da pentru că dacă avem surplus de energie le vindem lor.
  • Chiar că merită investiţia, bravo vouă. Hai Gelu să vorbim cu proprietarii din zonă poate găsesc şi eu un teren pe care să îl cumpăt şi să construiesc şi eu o casa de vacanţă.
Lasă un răspuns

