Volkswagen și piesele auto

Volkswagen piese de schimb

Volkswagen și piesele auto
Volkswagen și piesele auto

Piesele de schimb pentru autoturisme sunt un lucru necesar cum este combustibilul, uleiul și apa. Am avut Volkswagen broscuța din 1972, după ce nu am mai putut s-o folosesc datorită uzurii dar și lipsei de piese auto Volkswagen pentru autoturismul meu,  mi-am luat tot un Volkswagen, de data aceasta mai modern. Volkswagen vw golf 4 1.9 TDI, din 2004. De fapt l-am cumpărat prin 2010, la second hand, dar m-am bucurat că avea doar 1000 de km  la bord. Nu pot să mă plâng și să spun că am făcut o afacere proastă.  Mașina a mers impecabil aproape 5 ani, dar după aceea a trebuit să caut piese auto vw. Cele vechi au început să se uzeze și pentru a preîntâmpina o defecțiune mai gravă a trebuit să caut  piese auto Volkswagen originale. Am mers în mai multe service-uri și am lăsat mașina la reparat. Acolo mi se puneau  piese vw ieftine. Eram poate încântat de pret, dar în fapt ieșeam pe altă parte în pagubă pentru că piesa fie se defecta mai repede fie provoca stricăciuni la alte piese cu care era în contact astfel având o creștere de preturi prin mărirea frecvenței cu care făceam reparațiile.

În cele din urmă a trebuit să renunț la piese vw ieftine și să trec la piese auto volkswagen de bună calitate.  Pentru că magazinul online de unde cumpăram de obicei piesele pe care nu mi le puteau găsi cei de la service,  am recurs la reparații în service-ul auto AutoAtu.

Am dus mașina în service și am povestit mecanicilor ce pățanii am avut cu ea. Le-am povestit de piese auto vw, de pret mare, de preturi mici, de multe alte întâmplări neplăcute. Am zis că am făcut și eu ca în proverbul popular românesc: „m-am  scumpit la tărâțe si m-am ieftinit la faina.”

Băieții m-au ascultat din politețe și apoi mi-au spus că vor face o evaluare a defecțiunilor și apoi îmi vor comunica prețul.  A doua zi am primit un telefon de la ei și am plecat către service. Mi-au spus că unele piese nu le au în stoc sau sunt din acelea recondiționate. Pentru a comanda piesele și a le primi mai durează o săptămână și apoi au spus și prețul.  Nu era nici un preț mare ținând seama de defecțiunile pe care le avea mașina dar nici nu se încadra în categoria de preturi mari.

Mulțumit am fost de acord și pentru că politica service-ului prevede așa am primit o altă mașină de la ei de care să mă pot servi cât ei o repară pe a mea. Sper ca Volkswagen-ul meu reparat să mă mai țină 10 ani!

Lasă un răspuns

