Cum m-am angajat la Videochat


O prietenă bună m-a rugat să îi fac publică experiența sa plăcută cu videochatul. Iată rândurile ei mai jos!

Cum m-am angajat la Videochat
Cum m-am angajat la Videochat

La ultima mea slujbă lucrurile au început să meargă prost și îmi era din ce în ce mai greu să fac față „asaltului” patronului meu. Refuzul de ai răspunde avansurilor pe care mi le făcea m-a determinat să renunț la serviciul meu pentru care făcusem și o facultate.

Trebuia totuși să îmi câștig pâinea într-un fel așa că am zis să încerc și eu marea cu degetul. Nu mai eram o jună, aveam deja 30 de ani. Noroc cu faptul că nașterea celor doi copii ai mei nu au lăsat urme vizibile asupra corpului. Pentru că auzeam foarte multă lume vorbind de videochat am zis: hai să încerc și eu.

Am intrat pe mai multe site-uri de videochat și am văzut că toate făceau angajari videochat. Pentru că nu am avut niciodată de-a face cu acest mediu și nu știam nimic, ba chiar priveam cu suspiciune, am ales la întâmplare un studio  charmstudios.ro.

Ce m-a determinat să fac această alegere a fost faptul că în nici una din pagini nu am putut vedea o fotografie a unui model. Am zis : uite că ei respectă confidențialitatea. Spre deosebire de aceștia, am văzut poze în toată plenitudine seminudului sau alte imagini.

Interesantă mi se pare și descrierea care este făcută pe site studioului de videochat:

„Videochatul reprezintă modalitatea de a comunica cu una sau mai multe persoane prin intermediul unui calculator și a unei camere video. Avantajul videochat-ului este faptul că modelul își poate alege membrii cu care să discute și poate conduce conversația spre tema dorită.”

Primul lucru pe care l-am făcut a fost să mă înscriu și să trec la interviul online.

După aceea am făcut un scurt curs de inițiere și am plecat la lucru.

Am preferat lucrul de la studio pentru că aici am găsit camere dotate cum trebuie, aparatură nouă și aveam asistență tehnică non stop. Internetul este de mare viteză, iar în camera de videochat este în permanență liniște. Trainingul este non stop, iar totul se face cu profesioniști, pentru machiat și coafură. Și pentru că este bine de știut salariul se plătește ca la orice firmă cu toate contribuțiile reținute și plătite.

De fapt la sfârșitul primei luni am primit un salariu care mă temeam să îl ridic, ceva de 6-7 ori mai mare decât la firma de al care plecasem.

Un alt lucru ce mi-a plăcut aici este și faptul că băieții care lucrează și ei în studio, fie ca parte tehnică fie în alte compartimente nu au încercat în timpul de când sunt aici  să facă măcar o aluzie cu sens ascuns. Sunt profesioniști și atât și te îndeamnă la un respect reciproc.

Pentru ca sunt o femeie mai timidă în ședințele mele de chat am adoptat o ținută provocatoare dar nu exagerată. Și am văzut ca mulți au început să dorească să stea la taclale cu mine.

Și un lucru car mă bucură este că și soțul meu este de acord cu ceea ce fac. Culmea că a încercat să mă găsească pe tot felul de videochat-uri dar nu a putut pentru că profilul meu are setat restricții asupra contactelor cu România, așa că nu mă căutați pe aici.

Cornelia

Lasă un răspuns

