Despre dhost.ro și alte activități internautice.


Despre dhost.ro și alte activități internautice.
Despre dhost.ro și alte activități internautice.

Despre găzduire site am vorbit în articolul meu de Ziarul Lui Ipu, dar acum vreau să adaug și câte ceva despre Domeniu Internet.

Pe scurt domeniile de internet sunt colecții de host-uri. Un nume de domeniu reprezintă un șir de caractere care corespund unei adrese IP numerice aferente unei mașini de calcul (server) conectată permanent la Internet. Numele de domeniu este unic. Folosind numele de domeniu vizitatorii se pot conecta la interfața de utilizare a mașinii de calcul, respectiv web site-ul dvs, prin intermediul căreia pot avea acces la informațiile, fișierele sau orice alt tip de materiale pe care dvs le oferiți.

Domeniile sunt arborescente: un domeniu poate fi subdomeniu al unui alt domeniu. Domeniile „rădăcină” se mai numesc și domenii de nivel superior (în engleză Top Level Domain, prescurtat TLD: Domeniu de top-nivel). Pentru domeniile.ro, autoritatea națională este RoTLD.

De peste patru ani am domeniul meu propriu cumpărat de al RoTLD. Am trecut pe le mai multe gazde însă acum mă gândesc să  considerare varianta asta dhost.ro  mai ales că am găsit o ofertă foarte  interesantă și mi se par  serioși pe piață ținând seama că am văzut alte site-uri din portofoliul lor care sunt printre cele mai vizionate. La început am avut o gazdă care îmi spunea că cel mai important este conținutul articolelor scrise și mai puțin SEO sau alte instrumente de indexare.

Printre avantajele oferite de dhost.ro voi enumera câteva:

  1. Prin serviciul de cloud există posibilitatea ca să păstrezi si accesezi fișierele tale de oriunde. Windows, Mac, Iphone, Android.
  2. Prin parteneriatul lor cu CloudFlare aceștia oferă gratuit o viteza de încărcare mai mare si protecție la atacuri DDos.
  3. Suport tehnic rapid și usor este solutia ideala, 24 de ore din 24 7 zile pe săptămână.
  4. Fișierele tale sunt in siguranță la ei. Back-up extern zilnic si săptămânal

Important este ca pe lângă aceste avantaje să aveți și dvstră ceva de spus ca să vă faceți glasul auzit. Ca unul cu vechime care a avut parte și de evenimente neplăcute în activitatea mea pe site și internet în general este bine ca să acuzați pe cineva în paginile voastre numai dacă aveți dovezi și știrea se conformă din cel puțin trei surse. În caz contrar puteți plăti bani frumoși din buzunar.

La bună întâlnire pe dhost.ro.

Lasă un răspuns

