Anvelope, cauciucuri și service pentru roți

anvelope-225-75-r16c-cargo-all-season-firenza-sv053

Anvelope, cauciucuri și service pentru roți
Anvelope, cauciucuri și service pentru roți

Vara a trecut și cât de curând ne vom trezi cu zăpadă pe șosele. Ca orice șofer responsabil am hotărât să pregătesc pentru schimbare cauciucurile de iarnă. Poate pentru că am uitat că în primăvară cel de la service unde le-am schimbat îmi spusese despre cauciucuri  că sunt uzate și trebuie schimbate cu altele noi.

Anvelope, cauciucuri și service pentru roți
Anvelope, cauciucuri și service pentru roți

Acum, la verificarea lor mi-am adus aminte că am dat zi după zi și am ajuns la momentul „O”. Pentru a face roțile utilizabile am plecat cu ele un service de roti pentru a le schimba. Aici mi s-a propus să fie schimbate cu alte cauciucuri reșapate sau noi. Am preferat varianta cu alte cauciucuri  noi chiar dacă puțin mai scumpă. Deci, am discutat cu cei care lucrau la acest service de roti să îmi pună anvelope noi. Pentru că nu le aveau în stoc a rămas să le comande și să mă anunțe când le primesc. După două zile primesc telefonul care mă anunță că au rezolvat problema și pot să mă duc să iau roțile. Îmi spun că este prea devreme ca să le schimb dar mă por întoarce oricând pentru acest lucru. Totodată băiatul din service îmi spune că o roată are foarte multe pene și mă atenționează că ar trebui să duc mașina în service pentru a găsi cauza.

La rândul meu îi spun că am descoperit-o. Pe locul meu de parcare  din fața blocului a fost un fier beton  care nu se vedea. Când parcam acesta înțepa roata.

Am fost mulțumit și am plecat spre casă cu roțile de iarnă în portbagaj. Pentru mașina mea am opt roți pentru că mi-au rămas de la mașina pe care am avut-o anterior și am dus-o la „Rabla”. Băiatul de la Remat m-a lăsat contra unei sume modice să iau roțile înapoi.

Știu că este recomandat ca roțile să fie schimbate la un service de roti, dar eu prefer să le am în garaj și atunci când am nevoie de ele să le schimb singur. Pentru ca să le strâng cât trebuie folosesc o cheie dinamometrică pe care o reglez la momentul de strângere recomandat pentru fiecare roată.

Pregătit de iarnă aștept momentul când va fi necesar să înlocuiesc anvelopele

Lasă un răspuns

