Irina și videochatul

14355529_1195304613863881_1370599672229898988_n

Irina și videochatul
Irina și videochatul

Am discutat de curând despre angajari Videochat la Studioul GlamourStudio cu o cunoştinţă. Este fata unor prieteni dar preferă să discute subiecte mai delicate cu străinii decât cu familia sa.

Irina pentru că aşa o cheamă pe fată a terminat facultatea de drept de câţiva ani dar nu a găsit un cabinet al unui notar care să o ia sub aripa sa. Are deja 28 de ani şi a avut numai slujbe pasagere de câteva luni. A găsit anunţ cu angajări  videochat dar se temea de prejudecăţile familiei, de faptul că Videochat-ul este văzut de unii ca un mod de a te prostitua.

  • Nea Gelu, ce să fac? Am auzit de angajări studio videochat dar îmi este frică. Ce or să zică ai mei?
  • Tu ce crezi, este bine pentru tine? Ai putea face faţă într-un studio de videochat.
  • Nu ştiu, dar cred că mă voi descurca la început şi apoi odată ce capăt experienţă…..
  • Tu cunoşti bine şi engleza şi franceza aşa că ai un atu în plus. Deşteaptă eşti, ştii să vorbeşti cu oamenii ce îţi mai trebuie?
  • Unde o să stau până iau şi eu primul salariu ca să închiriez o casă? La ai mei nu pot să le cer bani aşa mulţi pentru că ştii cum sunt. Vor ei să vină să aranjeze tot, vor să vină să vadă unde lucrez….
  • Hai nu mai fi mironosiţă Irina. Dacă vrei intră pe GlamourStudio şi vezi ce îţi trebuie, cum se procedează.

    Irina și videochatul
    Irina și videochatul

După ce am citit şi eu şi ea informaţiile de pe site am găsit că este o oportunitate fără margini.

  • Nea Gelu am văzut că dacă vreau poate fi restricţionat accesul vizitatorilor din Romania şi din alte tari din care nu doresc sa fiu văzută. Nu mai îmi este teamă că mă vede cineva şi le spune alor mei. Şi mai este ceva foarte bun pentru mine: activitatea menționată în cartea de munca nu trădează faptul ca lucrez în videochat deoarece este o  informație confidențială care ar putea fi interpretată greșit de alți angajatori.
  • Bine Irinuco îmi pare bine că te-ai hotărât să iei taurul de coarne. Baftă şi să auzim numai de bine!

 

 

Lasă un răspuns

