Recrutare de personal


În domeniul recrutării forței de muncă tot mai mulți angajatori dar și candidați pentru diferite job-uri fac apel la agențiile de recrutare a forței de muncă.

Recrutare de personal cu Persons

De fapt ce este agentia de recrutare? Este o instituție unde se întâlnesc vânzătorii de forță de muncă (viitorii angajați) cu cumpărătorii forței de muncă (angajatorii). Fiecare astfel de companie care se ocupă cu recrutarea forței de muncă are mai multe secțiuni în funcție de complexitatea activității sale.

Astăzi voi vorbi despre Persons cea mai buna firma de recrutare din Bucuresti. Agentia de recrutare Persons oferă prin structura sa organizatorică mai multe servicii:

  1. Recrutare si Executive Search
  2. Leasing de personal
  3. Consultanta HR
  4. Administrare de Personal si Salarizare
  5. Centru de Evaluare
  6. Outplacement
 Cafea boabe Covim Granbar vending
Cafea boabe Covim Granbar vending

Într-una din zilele acestei luni am mers la sediul firmei din Bulevardul Ferdinand I, nr. 70, sector 2, Bucuresti. Eram interesat în angajarea unor specialiști pentru firma mea. Am ajuns exact în  pauza de cafea expreso cum o numesc ei. Am fost invitat să servesc și eu  o cafea espresso după care am început discuțiile în legătură cu vizita mea. Inițial trimisesem prin mail și formularul de contact ceea ce doream dar m-am gândit că o întrevedere directă nu are de ce să facă rău.

După ce am discutat detaliile în legătură cu cererea mea cei de la Persons au dorit să îmi arate toate compartimentele lor.

Așa am văzut și toate persoanele implicate în firmă și faptul că erau deschiși, primitori m-a făcut să capăt o mai mare încredere în serviciile lor.

Am înțeles că serviciul de  Recrutare si Executive Search  mă ajută să fac economii mari în bugetul firmei mele. Nu mai am nevoie să angajez un inspector HR. Toată activitatea de recrutare se transferă către Persons    care prin specialiștii săi îmi oferă cea mai bună soluție. La un preț rezonabil.

Serviciul de Administrare de Personal si Salarizare externalizat către Persons produce o  altă economie în bugetul firmei mele. Având doar 10 angajați dacă angajez alte persoane pentru acest serviciu sigur acestea nu vor avea ce să facă întreaga lună, deci alte pagube.

După această vizită am aflat mai multe despre avantajele folosirii serviciilor lor și vă invit și pe voi să îi vizitați. Găsiți mereu sfaturi și soluții optime pentru afacerea dvstră.

Lasă un răspuns

