Simple impresii


Madi şi Onu Blog

1.Cu față de copil cuminte, Premierul Cioloș răspunde conștiincios, la întrebarea:

-Nu-i așa că pământul este rotund?

– 2.Țeasta proaspăt rasă și vaselinizată a ex-președintelui Băsescu, îmi amintește de poveștile îngrozitoare ale copilăriei, când o mătușă din partea mamei, talentată povestitoare, mă  îngrozea cu lumea spânilor șireți, care m-ar fi răpit, dacă nu mă culcam seara, la timp.

-3.Profilul cu buze proeminente și ușor răsfrânte al ministresei de Finanțe, îmi amintește de pasiunea mea copilăroasă, de a săruta carnal, asemenea contururi.  Interesant este că uneori, rămânem tot copii.

-4. Se spune că brațele încrucișate pe piept, semnifică o atitudine mascat ostilă.

M-am întrebat adesea:

– Ostilă cui?, că doar nu mie ascultătorul,care-și pierde timpul, în așteptarea  de vești pomițătoare de prosperitate.

Ei bine, m-am dumirit: ostilă lui Traian Băsescu, pe care nu-l pot ierta pentru condamnarea nedreaptă a șefului lor.

Ce bine ar fi, ca toți slujitorii României, să-i fie…

Vezi articol original 24 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

