Apartamente 2 camere în Braşov

01

Apartamente 2 camere în Braşov
Apartamente 2 camere în Braşov

Criza de locuințe din România este una care se referă mai ales la ceea ce își dorește piața și ceea ce este aici. Când te gândești la aparatamente 2 camere Brasov oferite de Isaran te gândești întâi la preț. Prețul este în funcție de suprafața utilă care ajunge până la minim 99 mp. Apartament 2 camere Brasov de vanzare sunt destule dar ca cele oferite de Isaran sunt mai puține.

Un apartament 2 camere de vanzare într-un bloc vechi și care necesită reparații și îmbunătățiri este posibil să ajungă la final mai scump decât un apartament 2 camere Brasov de vanzare de la Isaran, nou, iar suprafața utilă va fi mult mai mică decât a acestuia  din urmă.

Un apartament 2 camere de vanzare după 30 de ani de folosință sigur necesită multe lucrări de renovare ceea ce  generează costuri suplimentare. Și oricum un apartament renovat nu este ca unul nou.

De curând un prieten a cumpărat împreună cu soția sa un apartament cu  2 camere în Brașov  de la  Isaran. Sigurul lucru pe care a trebuit să îl facă a fost să își aducă mobila. Pentru că a avut niște economii și a vândut și un apartament în care stătea în București a făcut plata integrală a apartamentului, așa beneficiind și de un bonus extraordinar.

După instalare m-a invitat la el să văd cum s-a aranjat. Camerele încăpătoare și luminoase m-au încântat. Chiar am glumit cu el spunându-i : „la voi nu se face întuneric!” Soția lui se bucura că de când erau mutați praful existent în casă era mult mai puțin decât în vechiul apartament din București.

Dar ca orice om care am mers în casă nouă a trebuit să aleg un cadou. Am mers pe  ideea alege cafetiera de casa noua și am ales o cafetiera frumoasă de la HQCAFE. Am ales o cafetieră pentru că știam că le place amândurora cafeaua și chiar înainte de plecarea din București li se stricase cafetiera veche.  Am băut şi eu cafea făcută cu această cafetieră frumoasă şi a fost delicioasă.

La plecarea mea i-am felicitat pentru noua casă. Este o realizare majoră ca să îți iei astăzi o casă nouă!

Lasă un răspuns

