leapsa pe ouate


Am găsit tot felul de anunțuri de leapșa. Este un fel de economie piramidală. Dar ma este ceva. Este un mod de a apărea interesant fără a spune nimic. Articolele pe care le-am dsitribit pe leapșe¹ până acum nu au făcut nimic. Nici măcar vizitatori nu mi-au adus. Bravo lepșiților dar  sunteți forma fără fond!

¹leápșă (ea dift.) f., pl. epșĭ (V. lepșesc). Fam. Fleașcă, palmă aplicată cuĭva. De-a leapșa, un joc în care un copil care fuge trebuĭe să-ĭ lovească cu palma pe alțiĭ care fug. Cine e lovit, trebuĭe să alerge el după alțiĭ pînă-l lovește pe unu. – Și leapșcă, pl. șcĭ (Bz.).

2 thoughts on “leapsa pe ouate

  1. BRAVO pentru postare Mugurel !🙂
    ” In vremuri ale inselatoriei universale, a spune ADEVARUL e un act revolutionar
    ” ( George Orwell ) si de mare CURAJ adaug EU !!!🙂 🙂 🙂
    Din toata❤ si cu toata sinceritatea iti marturisesc ca NU am dat curs niciodata unei INVITATII cu ” leapsa” din aceleasi MOTIVE🙂 chiar daca STIAM din start ca, cei ( cele ) care mi-au propus ” LEAPSA” ,se vor supara !😦
    Fiind de ACORD in totalitate cu cele spuse de tine sus,
    am dat REPUBLICARE pe My Blog
    http://amintiriamintiri.wordpress.com
    Weekend placut prietene !🙂
    Aliosa.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

