Calatorind cu autocarul

nicktrans-afis-colete2

Calatorind cu autocarul
Calatorind cu autocarul

Lumea călătorește zi de zi tot mai mult. Cu timpul mijloacele de transport au evoluat și de la căruțele și diligențele cu care se deplasau înaintașii noștri, în urmă cu nici 150 de ani am ajuns astăzi să avem mijloace de transport unde stai în fotoliu la fel de confortabil ca în cel de acasă, dacă nu și mai bine. Și aici nu mă refer la avioane ci la mijloacele de transport terestre cum sunt autocarele.

În ziua de azi dacă ai nevoie de un serviciu de transport de persoane in UE nu este nimic mai ușor. Cauți și găsești o mulțime de firme de transport. Datorită multitudinii de firme acestea au început să se împartă pe regiuni geografice. De curând am avut ocazia să și călătoresc cu o firmă de transport din Suceava, Nicktrans. Am plecat în călătorie în Moldova, dar o călătorie de capul meu. Mergeam cu autocarul sau trenul până într-o localitate, mă opream, vizitam, dormeam dacă era cazul și apoi plecam în altă localitate. Fără țintă! Acest tip de călătorie l-am mai făcut prin anii ’70 și astfel am putut constata diferența între mijloacele de transport de atunci și cele de astăzi.

În periplul meu moldovenesc am călătorit cu trenul dar și cu autocarele celor de la Nicktrans. De obicei am rezervat călătoriile mai lungi pentru acest mijloc de transport.

Calatorind cu autocarul
Calatorind cu autocarul

Am văzut că ei au autocare Setra 328 DT, Scania Irizar New Century, Mercedes 350 Turismo, Temsa Opalin 10, Mercedes 404, Setra 215 HD, dar și microbuze VW LT 35 Maxi,VW Crafter, MB Sprinter 413, VW T4 Lang. Am văzut cum atât conducătorul auto cât și însoțitorul de bord tratează cu respect călătorii. Spre deosebire de alte curse interne ale altor  companii de gen m-am simțit excelent. M-am simțit tratat ca un om, un client. Această atitudine atât a personalului dar și a companiei față de clienți mă îndeamnă să mai călătoresc cu ei, și să recomand această companie și altora. Am totuși un regret! De ce compania nu caută să se extindă în toată țara?

Totuși principalul domeniu de activitate al companiei îl prezintă transportul internațional de persoane către țările UE. Eu nu am avut de călătorit cu ei în străinătate, dar bănuiesc că și acolo au aceleași condiții excelente de transport. Acest lucru mi-a fost confirmat de un alt pasager care călătorea alături de mine.

După ce am pălăvrăgit de una și de alta am început să vorbim de condițiile de transport. Vecinul meu de scaun a început să spună

  • Să știți că am călătorit până în Anglia cu ei. Este drept că în ciuda condițiilor excelente mai amorțeau picioarele, dar opririle la fiecare 4 ore erau respectate cu strictețe.
  • Și alții mai fac opriri, spun eu, dar mai rar.
  • Vă dați seama că la cei aproape 3000 de kilometri parcurși am și dormit în autocar, am privit și pe fereastră, a fost foarte bine. Am sosit destul de odihnit la Londra. Și încă un lucru. Dacă plecarea din Suceava este ora 11, autocarul este în stație de la ora 9:30′.
  • Văd că nu îmi spuneți o noutate. Ei tratează atât clienții din țară cât și pe cei din afară în același mod, cu același respect.
  • Altfel cum credeți că pot rezista pe această piață a transportatorilor, una destul de aspră?

Lasă un răspuns

