Transport de persoane la Praga

14054920_1152162864843993_8351617005289313798_n

Pentru a alege transport persoane cu autocarul trebuie să îți placă să călătorești. De curând m-am hotărât să particip la un  City Break Praga 2016.

Transport de persoane la Praga
Transport de persoane la Praga

Alegerea este mai dificilă decât realizarea, adică plecarea în călătorie. Oferte pentru city break Praga sunt nenumărate, dar pentru mine compania Eurolines a rămas una de suflet. Prima mea călătorie în afara României a avut loc în 2007 cu această companie de transport persoane.

Față de alte mijloace de transport există avantajul că poți vedea locuri diferite pe parcursul călătoriei fără a mai fi tulburat de stresul conducerii unui autoturism. Oferta de transport persoane de la Eurolines este variată și bogată. Aici constă greutatea opțiunii tale în alegerea uni transport de persoane după pretențiile tale.

La transport de persoane în regim city break Praga am avut și alte oferte, dar cea de suflet a fost Eurolines.

Multă lume m-a întrebat de ce am rămas fidel acestui sistem de transport autocar. Ei bine pe drum ai posibilitatea de a interacționa cu tovarășii de călătorie, de a cunoaște persoane diferite. Acest lucru se poate întâmpla și în stațiile de repaus pe care le face autocarul pe parcursul transportului.

Am cunoscut astfel și polonezi dar și cehi sau ruși care au călătorit cu noi. Unii călătoreau cu noi pentru că le era frică de avion, alții pentru că trebuiau să ajungă în anumite locații unde cel mai util era un transport autocar. Lângă mine a stat o tânără care scăpase dintr-un accident aerian și trebuia să ajungă la Nitra în Slovacia. Am avut destule de ascultat pe drum dar drumul în sine care a durat circa 16 ore a fost extrem de plăcut.

De la Bratislava, unde a coborât tânăra ce mergea spre Nitra, a urcat un alt pasager care mergea ca și mine la Bratislava. Era rus și făcea un periplu prin Europa, iar după Ungaria trecea în Polonia.

Călătorind alături de el am văzut și eu cum circuli în spațiul European, chiar dacă nu ești dintr-o țară membre UE. Rusul de lângă mine nu a fost controlat al trecerea frontierei dintre Slovacia și Cehia, la fel ca și noi ceilalți care eram din România. Trecerea a fost simbolică. Și în alte dăți am mai trecut prin astfel de frontiere dar acum cu rusul de lângă mine a fost mai pregnantă lipsa frontierelor intracomunitare.

Lasă un răspuns

