Despre tagul canonical


Pe zi ce trece publicitatea on line cere numeroase cunoștințe de optimizare SEO și alte cunoștințe de programare.

De ceva timp a apărut  tagul canonical cel care se pare că are o influență mare asupra Rank—ului respectiv a vizibilității unui site. Informații despre acestea puteți găsi în articolul: „Tagul canonical: element SEO esențial în optimizarea unui website”.

In lumea de gestionare a conținutului și a sistemelor de cumpărături on-line, este comun pentru același conținut pentru a fi accesate prin mai multe adrese URL. Cu sindicalizare de conținut, este, de asemenea, ușor de conținut pentru a fi distribuite la diferite adrese URL și domenii în întregime.

În esență, prin definirea tagului canonical într-o pagina, semnalam motorului de căutare care este URL-ul “principal” la care este disponibil conținutul din acea pagina.

Mai multe explicații pentru ceea ce înseamnă acest factor găsiți site-ul celor de la  Digital Workforce Bucuresti (dwf.ro) Spun aceasta pentru că sunt numeroase detalii tehnice pe care de obicei numi cei iniţiaţi le cunosc. De fapt tagul canonical este un element de SEO tehnic care nu are nici o influenţă asupra influenţei utilizatorului. Implementarea sa corecta este esențială pentru preîntâmpinarea unor probleme de conținut duplicat, dar si pentru creșterea autorității anumitor pagini, astfel încât acestea sa apară în rezultatele Google.

Totuşi Google face unele recomandări aspra utilizării tagului canonical:

  • Nu utilizați robots.txt fișierul în scopuri canonizare.
  • Nu utilizați eliminarea adreselor URL pentru canonizarea: această acţiune elimină toate versiunile unei adrese URL din căutare.
  • Nu specificați URL – uri diferite ca canonice pentru aceeași pagină ( de exemplu , o adresă URL într – un sitemap și un alt URL pentru aceeași pagină folosind rel=”canonical”) .

Cititorul site-ului sau vizitatorul unui magazin online nu vor vedea nici o diferență între folosirea corectă sau incorectă a acestui tag. Singurele care vor sesiza diferenţa sunt motoarele de căutare care indexează rank-ul paginii. Daca aceste element, tagul canonical este folosit corect și magazinul va avea mai multe vizualizări și astfel mai mulți clienți.  Rankul de fapt este dat de vizibilitatea  paginii web, a site-ului

Aceastea au fost nişte informaţii pentru a vă invita să citiţi articolul menţionat mai sus pentru a vă lămuiri asupra temei şi a ţine seama de aceste aspecte pe viitor.

 

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s