Odihna în canapele extensibile

canapele-pat-tempo

Odihna în canapele extensibile
Odihna în canapele extensibile

Uneori în zilele de toamnă ploioase, în week-end, încercăm să ne relaxăm  trândăvind pe o canapea extensibila așezată în livingul nostru.  Cea pe care o am s-a cam învechit și am purces la căutarea alteia noi din mulțimea de oferte de canapele extensibile. Văzând canapele extensibile pe Acaju.ro m-am gândit că este o alegre bună. Pentru a face o alegere bună trebuie să te gândești și la un raport optim pentru canapele extensibile pret.

Am ales o canapea extensibila  Delta, modernă și cu utilizări multiple. Este una dintre canapele extensibile comode, perfecte trândăvit dar și pentru dormit unde găsești acel raport optim canapele extensibile pret.

Suprafața de dormit a canapelei are dimensiuni de pat matrimonial (195 x 158 cm) și este formată din saltele foarte confortabile realizate din plasa de arcuri bonell de tip relaxa. Dacă primești musafiri și nu mai ai unde să îi culci, această canapea extensibilă este o soluție. Ea face din categoria de canapele extensibile comode, dar și din categoria canapele extensibile ieftine.

Pentru achiziționarea acestei canapele extensibile Acaju posesorii de carduri bancare pot plăti în rate, între 2 și 6 rate fără dobândă (v. site Acaju.ro)

Odihna în Colţare
Odihna în Colţare

Pe lângă aceste canapele extensibile Acaju mai comercializează, atât prin magazinele sale din Iași, Vaslui și Neamț, cât și prin magazinului online http://www.acaju.ro, cu acoperire națională și Republica Moldova și alte produse de gen cum sunt: mobila living, mobila dormitor, mobila bucătărie, mobilier birou, colțare, saltele, etc.

Inițial când am găsit acest site care se numește  acaju, am crezut că ei comercializează mobilă de lux fabricată din lemn de acaju¹. Chiar am ocolit site-ul de câteva ori până când în cele din urmă am decis să îl deschid. Există totuși o legătură între această denumire a site-ului și lemnul de acaju: pe site găsești mobilier la fel de valoros ca cel din lemn de  acaju, dar la prețuri rezonabile.

După ce am primit canapeaua am desfăcut-o în prezența curierului. Coletul prezenta urme de lovire. Și bine am făcut pentru că materialul textil era rupt într-un loc. Coletul a fost preluat înapoi de curier și în scurt timp am primit altă canapea identică fără nici un defect, împreună cu scuzele celor de la acaju.

Această posibilitate de deschidere a coletului la primire te scutește de alte drumuri obositoare sau de alte cheltuieli inutile. Eu am acum încredere deplină în cei de la Acaju.ro


 ¹ Acaju (Swietenia mahagoni)   arbore din regiunea tropicală a Americii, al cărui lemn, de culoare roșiatică, este întrebuințat la confecționarea mobilelor de lux; mahon.

Lasă un răspuns

