Dantura, bat-o vina!

odontologie

Dantura, bat-o vina
Dantura, bat-o vina

Dantura, bat-o vina!

Dantura, bat-o vina! Sunt puţine persoanele care ajung la vârste înaintate cu toţi dinţii intacţi. Soţia mea are nevoie de o lucrare şi caută „clinica stomatologica in Bucuresti” unde să îşi poată trata dinţii bolnavi. Problema ei este că nu suportă ca cineva să lucreze în gura ei, aceste intervenții provocând-ui greaţă şi vomă. Din această cauză caută clinica stomatologica cu specialişti care să o poată trata.
Spre deosebire de ea eu am început tratamentul danturii încă din vremea liceului. Atunci „am plombat o carie”, cam prin clasa a XI-a, plombă care m/a ținut până la vârsta de 45 de ani când am pierdut toți dinții din gură din cauza unei paradentoze ce nu am putut-o trata în nici un fel, la vremea respectivă. Soția și-a păstrat dantura până la aproape de a împlini vârsta de pensionare dar acum a început să apară carie după carie, au început să se rupă dinții. Toți medicii stomatologi din orașul nostru nu au putut să o trateze din cauza metehnei ei.
Atunci am hotărât să căutăm o clinica stomatologica în altă parte, iar cel mai apropiat oraş mare este Bucureştiul. Am început să căutăm clinica stomatologica pentru că la ea se rup dinţii iar bucăţile ce rămân devin adevărate focare de infecţie.
Este greu dar am găsit o clinică mare, Trident, unde am făcut programare şi urmează să mergem după sărbători.
Aceștia fac tratamente pentru o gamă largă de afecțiuni ale cavitații bucale, de la un simplu detartraj, sau o simplă carie până la implanturi dentare și alte operații complexe. În cadrul acestei clinici găsești atât cabinete pentru copii cât și pentru adulți unde pacienții, indiferent de vârstă, sunt tratați cu aceeași atenție deosebită.
La clinica Trident ai parte și de carduri de fidelitate. Cum? Dacă ai încheiat un tratament însumând minim 8000 lei în ultimele 6 luni primești 5% reducere la orice procedura stomatologica, timp de un an calendaristic; pentru un tratament încheiat, pentru care ai plătit minim 5000 lei în ultimele 6 luni în următoarele trei luni calendaristice, o rudă sau un prieten al tău căruia poţi să i-l dăruieşti, va beneficia de 25% reducere la pachetul basic format din consult, plan de tratament, radiografie panoramica, detartraj, periaj profesional.
La Trident există şi modalitatea de plată în rate (până la 24) când plăteşti cu card bonus de la Garanti Bank emis de Credit Europe Bank.
Aceste avantaje dar şi pregătirea profesională a medicilor stomatologi de aici, aşa cum este prezentat pe site ne-au făcut să optăm pentru ei.

Lasă un răspuns

