Cu avionul la Nisa


În luna ianuarie sunt invitat la nunta fratelui meu care va avea loc în Franţa, acolo de unde este mireasa. În afară de nişte haine mai acătării m-am gândit să caut bilete de avion ieftine. Bilete avion, iar dacă faci rezervarea mai din timp pentru că nunta va avea loc, la sfârşitul lui ianuarie, vor fi şi ieftine.
Evenimentul se va desfășura într-un mic orăşel din apropiere de Nisa, Cagnes-sur-Mer, aşa că am purces la căutarea mea pentru bilete avion. Am găsit bilete care nu sunt directe cu Nisa, ci cu escală în Aeroportul Amsterdam Schiphol. Cam mare ocolul, dar dacă am găsit un preț atractiv, pe care eu personal l-am încadrat la categoria zboruri ieftine am cumpărat acel bilet.
Cele de avion le-am găsit la un preţ mai mult decât convenabil la Aerolines. Zboruri ieftine se pot găsi şi la alte companii, dar cei de la Aerolines oferă posibilitatea alegerii preţului şi zborului optim.
Oferte de bilete de avion sunt tot mai numeroase datorită faptului că transportul aerian, în ciuda accidentelor foarte mediatizate este cel mai sigur. În fiecare an, au loc mai mult de 30 de milioane de zboruri comerciale. Statistic, probabilitatea unui accident cu victime este de 9.4 ori mai mare în cazul unui drum cu mașina, decât a unei călătorii cu avionul. Din punct de vedere al numărului deceselor raportat la un milion de pasageri-mile, zborul este mult mai sigur (0.002 morți) decât transportul cu mașina, cu trenul sau pe apă (0.1, 1.09, respectiv 33.47 decese).
O companie de transport aerian tot mai cunoscută care este promovată de Aerolines este și Wizz Air. Momentan exista o oferta de invidiat: bilete Wizz Air 155, dar nu am găsit oferta convenabilă ca date de zbor,, la ei.
Aș fi avut și varianta cu city break, dar nu aveam avantajul de a fi liber, de a mă mișca liber. City break este o variantă pentru cei care vor să meargă în scurte călătorii fie de afaceri fie pentru recreere. De fapt city break este definit ca o scurtă vacanță petrecuta într-un oraș, dar cu un program stabilit de organizator. La Aerolines ai tot felul de avantaje, dar cel mai mare este că poţi alege orice companie vrei. Dacă vrei mai multe informații vizitează site-ul lor.
După ce v-am povestit toate acestea mă voi apuca să fac bagajele pentru Nisa, dar şi să caut un cadou pentru miri. Ceva care să le aducă aminte mereu de România.

4 gânduri despre „Cu avionul la Nisa

  1. PS ! 🙂
    Pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2015/12/07/
    un comentariu de-al meu,
    asteapta raspunsul tau ! 🙂
    Daca despre POPI si MEDICI nu mai ai nimic de COMENTAT,
    atunci iti recomand sa intri pe
    http://psnews.ro/laura-chiriac-taxeaza-dur-afirmatiile-ministrului-de-finante-antinationala-lipsita-de-solidaritate-103945/
    sa vezi ce frumos se adreseaza ROMANILOR, ” tehnocrata ” 🙂 Anca Paliu Dragu , ministrul finantelor ……..
    O zi fara ” CEASURI RELE ” ! 🙂
    Aliosa.

    Apreciază

  2. Pai, daca tot vei merge in apropiere de NISA la marea petrecere ,
    eu iti recomand CAZARE ieftina 🙂 la VILELE fiicei PDL-istului zis ” Pinalti” construite cu BANI ROMANESTI de la ANRP si MICROSOFT chiar la NISA ! 🙂
    Inca de pe acum iti urez petrecere superba ! 🙂
    Aliosa.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

