Camere de supraveghere ieftine

PNI-PTZ960H3-250x250_0

PNI-PTZ960H1-500xauto_0Schimbările produse în orașul meu  de primarul actual m-au determinat să consider necesar să apelez la  camere supraveghere video,  dar pentru că bugetul meu este limitat, m-am orientat la  camere de supraveghere ieftine, pentru a mă apăra nu neapărat de hoți, dar şi de huligani.    

De când a preluat primăria, actualul primar a distrus tot arboretul din oraș, cel care era folosit pentru crearea de garduri vezi împrejmuitoare în jurul blocurilor. A plantat gazon,  dar de atunci  peretele meu a început să fie folosit drept toaletă publică, iar cei care se ocupă cu fierul vechi trag de grilajele metalice de la geamul meu, încercând să le valorifice. Aceste lucruri se petrec noaptea şi de câte ori am chemat un echipaj de poliție, până la sosirea acestora, cei care mă deranjau dispăreau. Din teamă am decis să cumpăr camere de luat vederi pentru a-i înregistra pe cei care mă deranjează destul de des, noaptea.

Cele de mai sus fiind spuse am cumpărat  „DVR kit supraveghere video PNI House PTZ960H – DVR si 4 camere exterior 800 linii”. Nu am nevoie de 4 camere, dar acesta era pachetul, şi am instalat numai două. Pe lângă aceasta am realizat şi un sistem de funcționare cu aprinderea unei lumini pe baza unui senzor de mișcare. În acest fel voi avea probe pe care să le arăt poliției pentru a lua măsuri cu cei care mă deranjează. De fapt nu sunt eu singurul în situația aceasta şi s-ar putea ca la acest sistem al meu să apeleze încă doi vecini, unde aș putea să montez şi celelalte două camere.

Trebuie să știți că m-am convins de zicala : „frica păzește pepenii.” De când am montat acest sistem, la mine nu am mai avut vizitatori la perete, sau la grilajul metalic de la ferestre.

Am ales site-ul comenzi.ro pentru a achiziționa acest sistem de supraveghere cu camere video pentru că aici am găsit cele mai ieftine oferte, dar şi pentru posibilitatea ce mi-a fost oferită să cumpăr în rate, iar livrarea s-a făcut în 24 de ore cu curier Cargus.

Kit-ul achiziționat de mine l-am deschis la primire şi am găsit în el :

  • 1 DVR
  • 1 Alimentator   220V => 12 V c.c., 5 A
  • 4 Camere supraveghere exterior
  • 4 suporți camere
  • 1 Splitter alimentare cu 5 mufe alimentare, 1 pentru DVR si 4 camere
  • 4 Cabluri conectare camere    4 x 17.8 m
  • 1 CD Software
  • 1 Manual utilizare
  • 1 Mouse USB
  • 1 Telecomanda
  • şi certificatul de garanție pentru 24 luni

2 thoughts on “Camere de supraveghere ieftine

Lasă un răspuns

