În căutarea unei rochii la Helen Boutique

Helen Boutique by Dan PUIU - Poza-1184-IMG_2697-1500x2244

Ca şi altădată prietena mea Alina m-a rugat să public nişte gânduri ale ei, lucru ce îl fac cu plăcere:

«Misterul feminin dorește întotdeauna  să adauge frumuseții naturale podoabe diferite, fie  rochii de seara lungi, fie bijuterii, fie alte podoabe. Am vizitat aseară site-ul celor de Helen Boutique în căutarea unei rochii ce-mi este necesară pentru o întâlnire de afaceri ce va avea loc săptămâna viitoare. M-am gândit că îmi trebuie o rochie lungă. După îndelungi deliberări interioare, dar și cu o prietenă, am ajuns la concluzia că cea mai potrivită pentru mine este rochia  Olivia blue.

 

Corsajul ei  din dantelă cusută pe materialul rochiei este deosebit, iar dimensiunea lucrăturii dă un aspect de eleganță. Dantela aplicată pe cordonul din talie al marchează separarea dintre corsaj şi partea de jos a rochiei. Atât cordonul cat și corsajul se îmbină în spate cu un nasture auriu. Decolteul din spate al rochiei este foarte amplu fără ca însă să aibă o tentă vulgară. Dimpotrivă mărește aspectul distins al rochiei ce se transferă către purtătoare și reciproc.  Talia înaltă a rochiei mărește senzația că avem de a face cu o persoană înaltă.  Partea de jos a rochiei croite dintr-o mătase mai groasă are o croială amplă ce lasă loc de a face pași largi atunci când ești invitată la dans. Asta este rochia pe care am ales-o şi pe care o aştept.

Pentru că nu sunt la primul contact cu Helene Boutique ştiu deja pașii  de urmat pentru a  primi rochia. Pentru că deja am cont la ei, am lansat comanda , am plătit-o cu cardul bancar şi aștept să sosească. Pentru 15 lei în plus voi primi coletul în 24-48 0re cu un curier rapid.

Demn de menționat la Helene Boutique este modul în care aceștia ambalează marfa pentru că atunci când primești rochia parcă ai luat-o de pe masa de călcat şi poţi să te îmbraci cu ea.

Iată ce spun cei de la Helene Boutique despre ei: este un magazin online cu haine de dama care a luat naștere în urma cererii clientelor și partenerilor noștri,devenind astfel mai ușor de urmărit noile modele pe care le lansam pe piață săptămânal.

Dragă prietene îţi mulțumesc pentru găzduirea şi de această dată a ideilor şi sentimentelor mele

Alina»

 

Lasă un răspuns

