Dreptul la Unire și frica de ”institutul” „Elie Wiesel”


ȘTEFAN SECĂREANU

Frontul Popular 1989 icoana

Fostul președinte român a declarat, electoral, că vrea referendum privind unirea Republicii Moldova cu România….

Foarte bine! Și eu îmi doresc Unirea, de când m-am născut mi-o doresc… fără referendum…

Dar… Mi-e frică de-un singur lucru: de legea lui Crin Antonescu și a ”institutului” „Elie Wiesel” din subordinea Guvernului României… Marea majoritate a basarabenilor ar cădea sub incidența ei!

Pentru că, potrivit ”justiției” regimului bolșevic de ocupație, dar și a legii „Elie Wiesel” adoptată, astăzi, de Bucureștiul oficial, basarabenii au fost și sunt ”naționaliști extremiști”: toată viața lor și-au apărat, în fața ocupantului criminal și anticreștin, cu prețul vieții lor, CREDINȚA ORTODOXĂ, LIMBA ROMÂNĂ și dreptul lor fundamental de a fi ROMÂNI! Au rezistat cu arma în mâini fiind luptători ai Rezistenței Anticomuniste de dincoace de Prut! Au rezistat șoptindu-și neîncetat RUGĂCIUNEA și făcându-și, pe-ascunselea, SEMNUL CRUCII, și, tot în șoaptă și pe-ascunselea, sorbind din OPERA POLITICĂ a lui EMINESCU…

Vezi articol original 89 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

