Hai să ne mutăm cu EngineerMoving

906991_439070366180640_358529416_o

Trebuie știut că pentru a face  mutari mobila  trebuie să fii organizat, dar pană la urmă ajungi tot la „doctor” adică la specialiști în domeniu. Poate vreți să să spuneți : „dacă ai bani fă tu aşa„. Ei bine nu este chiar aşa.

Eu m-am mutat în urmă cu cinci ani dintr-un apartament de bloc în altul în aceeași localitate. Vă spun că m-am mutat cu greu. Această mutare a durat peste o săptămâna pentru ca dispuneam de o camionetă micuță. Prietenul era la servici şi venea cu acea camionetă când putea. De fapt nu era a lui ci a firmei unde lucra. A fost o muncă de sisif să cobor piese de mobilier grele pe o scară îngustă de la etajul al treilea. Nu aveam nici chingi pentru a ridica acele piese, nu aveam în primul rand utilajele necesare.

A trebuit şi să mă grăbesc pentru că noul proprietar dorea să se apuce de curățenie și s-a se mute în apartament. Era greu de găsit şi loc în noul apartament pentru mobile datorită diferenței de suprafață Vechi 54 nou 48 mp. Din această cauză am spus că a fost foarte greu. Acest lucru din punct de vedere fizic. Dar şi cu banii am ieşit prost. De fiecare dată a trebuit să cumpăr benzină pentru maşină, mai chemam, cate un cunoscut sau chiar oameni de pe stradă să mă ajute să cobor lucrurile de la etaj. A fost şi mâncarea pe care a trebuit să o dau celor care mă ajutau dacă era ora mesei, așa că una peste alta m-a costat foarte mult.

De curând un prieten al meu m-a rugat să merg la el la București să îl ajut cu mutatul!!! Am înnebunit!  >:o   😥

Nu mare mi-a fost mirarea când am ajuns la prietenul şi am văzut ce dorea să fac. El deja angajase firma EngineerMoving. Pentru că el şi soţia sa trebuiau să plece într-o vacanță plătita mai demult el m-a lăsat pe mine drept supervizor al mutării sale. Nu a trebuit să mișc nici un deget. Pentru că încă mai erau de făcut nişte finisaje în dormitor, firma angajată pentru mutare a depozitat piesele acestuia într-un depozit pentru câteva zile. Apoi a venit şi le-a adus în casă. După mutare proprietarii trebuiau să mai pună perdelele, hainele şi lucrurile în șifoniere, bibelourile şi vesela la locul lor. Făcând o paralelă cu cheltuielile făcute de mine în urma cu cinci ani și cele ale prietenului meu am văzut că el a cheltuit pe jumate din cat am cheltuit eu.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

