Octavian Constantin Patrascu, Business Developer, România

Fără titlu

Fără titlu

Octavian Constantin Patrascu, Business Developer, România
Afacerile în toată lumea au evoluat într-un ritm alert aşa că se desfășoară tot mai mult în spațiul virtual. Un exemplu de cum este tratată această temă îl găsim în articolul publicat în revista Wall Street.ro de Octavian Constantin Patrascu .

   «Prin marketing online, companiile de trading online urmăresc creșterea accesibilității la milioane de utilizatori, maximizând astfel vânzările și potențialul afacerii. Cu alte cuvinte, succesul în trading-ului online constă, astăzi, în găsirea celui mai bun mijloc de a ajunge la cei mai importanți clienți, spune Octavian Constantin Patrascu în articolul „Companiile de trading online valorează peste 1 mld. de dolari, pentru ca au un marketing online bine dezvoltat”»

În articolul menționat acesta arată că a crescut enorm numărul de modalități de a face reclamă, Facebook fiind doar un instrument de promovare, și nu o strategie în sine.

În alt articol apărut de data aceasta  revista Capital semnat tot de Octavian Constantin Patrascu, intitulat „O bursa nu poate funcționa fără a induce sentimentul de încredere, prin bune practici” acesta vorbește despre faptul că Bursa de Valori Bucuresti (BVB) prin faptul că a câștigat încrederea altor instituții financiare  se află în plin proces de schimbare și modernizare.

Oricum, marketingul online înseamnă mai mult decât publicitate pe internet, iar de asta s-au convins cel mai bine companiile de trading online ale căror date financiare au crescut neașteptat, pe măsură ce uneltele online s-au diversificat și se diversifica.

Mai este o latura frumoasa la marketingul online, aceea ca nu necesita un buget uriaș pentru a duce pe culmi un business. Din nou, companiile de trading online știu foarte bine asta, numai dacă ne gândim la potențialul de creștere al numărului de clienți, și totul la un cost de retenție al utilizatorului mult mai redus decât prin mijloacele de promovare tradiționale. spune același Patrascu Constantin Octavian.

În esență ceea ce am înțeles eu este că marketingul s-a dezvoltat enorm de la epoca comis voiajorilor îmbrăcați cu un costum uzat, de multe ori, și am ajuns la vremea când  șezând în fotoliu, în fața calculatorului, putem să dezvoltăm propria afacere. La fel şi cumpărătorul poate alege cu uşurinţă din miile de oferte online. Pentru a-l atrage trebuie ştiut cum să ajungi la inima lui.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s