Zbori cu Aerolines printre nori


Zbori cu Aerolines printre nori

Pentru toamna aceasta m-am gândit sa facem o excursie la Londra. De ce? Pentru că încă pare un oraş primitor, plin de vestigii ale trecutului, dar și de edificii spre viitor.

Londra a rămas cea mai mare metropolă europeană, cu un bagaj arhitectural imens.

Regatul Angliei a fost un stat localizat în Europa de Vest ale cărui începuturi au fost în secolele al nouălea și al zecelea și care a fost succedat de Regatul Marii Britanii în secolul al XVII-lea în urma uniunii cu Regatul Scoției. Ce mă frapează la acest regat ale cărui începuturi au fost în secolele al nouălea  şi al zecelea,  este faptul că în scurt timp a devenit o mare metropolă pentru coloniile sale. Richard I a fost rege al Angliei în perioada 1189-1199. Era cunoscut și sub numele de Richard Inimă-de-Leu datorită reputației sale de mare lider militar. Acesta a început unirea triburilor care pana la urmă aveau să devină Regatul Unit al Marii Britanii și al Irlandei de Nord. Londra capitala, Regatului  Unit a avut o creştere rapidă în secolul al XVIII-lea, astfel că la începutul anilor 1800 Londra era cel mai mare oraș al lumii.

Datorită lor putem vizita în periplul nostru londonez  clădiri precum cele din imaginile de mai jos.

Pe lângă multe alte vestigii acestea sunt unele dintre principalele motivele care m-au făcut să aleg acestă excursie, la Londra. Alegerea liniilor aeriene pentru zbor nu a fost dificilă. Am decis să căutăm  bilete de avion spre Londra şi să ne suim în avion. Am ales să bilet de avion de la Aerolines. Motivul a fost că  am zburat şi altă dată cu bilete de la ei iar acum am găsit oferta pe care o au : Zbor direct cu Blue Air, dus-întors. Toate taxele incluse. Valabilitate: pentru plecări după 15 septembrie 2015, cu prețuri de la 79€. Cu Aerolines zborul este lin şi sigur! De ce sa nu ne bucurăm de el? Ocazia oferită de Aerolines este una care mi-a surâs pentru că am şi sprijinul financiar al fiicei noastre.

După această vizită voi putea spune şi eu: Am fost la Londra, chiar dacă ea nu mai este capitala lumii.

Lasă un răspuns

