PNL Călăraşi şi Filipescu

descărcare_-_Copie

Nu m-am putut abţine şi am preluat şi fotografia extraordinar de sugestivă

p1250014

Se pare că este o mare asemănare între gândirea unui baron local sau primar PSD şi cea a lui Răducu Filipescu. Aşa cum se arată în articolul lui Nelu Bălaşa La PNL Călărași, rămâne cum am stabilit: Partidul sunt eu (Filipescu), dragul nostru domn Filipescu face cam ce vrea.  După ce a decapitat filiala PNL de la Olteniţa, care nici acum nu are un lider ales după interimatul unor prieteni ai săi, iată ce aflăm din articolul susmenționat:

motto: în viaţă este ca la un bal mascat: când toată lumea își scoate masca, se duce veselia…

Răducu Filipescu președintele PNL a confirmat azi în conferința de presă,ceea ce noi am anunțat ieri, întâlnirea cu Dragoș Coman și discuția pe tema candidaturii la funcția de primar al municipiului Călărași,din partea PNL.

 La rândul său Dragoș Coman a  declarat pentru Argument: ”Am acceptat, să iau în calcul, să fiu una dintre variantele lui Filipescu”. La întrebarea noastră dacă a mai avut discuții cu alți lideri liberali, Dragoș Coman a spus că a mai avut discuții în interiorul PNL.Cu Vasile Iliuţă datorită timpului foarte scurt nu a discutat încă.

Vasile Iliuţă: Nu putem să propunem un nemembru împotriva unui membru, Dragoș Coman nu este membru PNL

L-am întrebat pe deputatul PNL Vasile Iliuţă copreşedintele PNL Călăraşi dacă ştie de posibila candidatură a lui Dragoş Coman şi a declarat: Nu ştiu nimic…Filipescu este de unul singur…nu a vorbit cu nimeni…nu a fost discutat în nici un for de conducere al PNL….este o acțiune nestatutară să propunem un nemembru împotriva unui membru… Dragoş Coman nu este membru PNL.                                                                                                         Părerea mea este că Aron Emanoil şi Viorel Ivanciu, propuneri pentru sondaj vor fi trecuţi prin biroul executiv judeţean.

Aron Emanoil copreşedintele organizaţiei municipale PNL Călăraşi a răspuns sec: Nu ştiu! Nu am fost consultaţi… acum am auzit…

Viorel Ivanciu copreşedintele PNL Călăraşi nu a răspuns la telefon.

Marian Dinulescu vicepreşedinte PNL Călăeaşi a declarat că a vorbit cu Filipescu şi a dus în derizoriu informaţia declarând că sunt vreo 7-8 candidaţi

În urma acestor declaraţii, La PNL Călărași, rămâne cum am stabilit: Partidul sunt eu (Filipescu).

Protocolul PNL prevede că validarea candidaturilor se face prin semnăturile celor doi copreşedinţi. Întrebare  ce rost au aceste mişcări browniene, premature?

Răspuns: EL Lider Maximo are multe necunoscute, puţine certitudini… eheeeeeeeee! au trecut vremurile de altă dată…

Nelu Bălaşa

Ca un fapt sigur la Olteniţa domnul Cercel Florian a spus că va candida în calitate de independent la primărie dacă la judeţ va rămâne Filipescu. Oare de ce uni oameni nu îşi văd lungul nasului şi cred că sunt nemuritori? Cat va mai rămane la putere Răducu Filipescu?

One thought on “PNL Călăraşi şi Filipescu

Lasă un răspuns

