Townfashion.ro magazin de haine online

1609747_733075660036577_594422017_n

Căldurile din această vară m-au îndemnat să caut şepci  pentru a mă proteja de soarele arzător. Aşa am ajuns să descopăr accesorii si sepci new era la Townfashion.

Hainele ne servesc pentru a ne acoperi goliciune, pentru a ne proteja de factorii externi, de frig, radiație solară, etc. Ei bine, cum am spus că am descoperit pe cei de la  magazin de haine online am zis că să fac o afacere şi să îmi cumpăr câte ceva de la ei. Însă am văzut că magazinul online nu are masuri mari, pentru mine, aşa că am renunțat. Am cumpărat doar niște  de ochelari şi două şepci! Ia uitați şi voi :

Este drept că aici am găsit câteva lucruri interesante. Spre exemplu în secțiunea Blog a site-ului ne dă sfaturi despre cum să ne îmbrăcăm în funcție de ce ținută vrem să adoptăm. Astfel ne arată  „Cum trebuie purtat sacoul” sau „Haina sau sacoul sport și asortarea pantalonilor cu pantofii”.

În articolul postat în aceeași secțiune, Ștefan ne spune în articolul său „Câteva lucruri despre Teniși pe care nu le știai”: În limba română cuvântul teniși provine de la sportul tenis, adică se refera la încălțăminte ușoară și mai sunt supranumiți și teneşi. În engleză, teniși sunt cunoscuți ca “sneakers” sau “training shoes”. Prima varianta provine din capacitatea lor de a permite oamenilor sa se furișeze  “to sneak”, fiind foarte ușori. Cea de-a doua variantă, întâlnită mai ales la englezi, se referă la “încălțăminte de antrenament”.

 Gama de produse este destul de largă la un astfel de magazin online ce se află la începuturi şi găsim de la hanorace şi treninguri, până la  cămăși și sacouri. Iată de ce sunt avantajați cei ce cumpără de aici:

  • Preturi cu pana la 70% mai mici decât în magazinele din România.
  •  Toate mărimile corespund.
    (sunt măsurate cu grija de către operatorii noștri)
  •  Cel mai mic preț pentru livrare
    (8 lei București și 16 lei național)
  •  Livrare Gratuita la comenzi de minim 300 lei
  • Suport în alegerea mărimii
  • Politica de retur
  • Plata se face la ridicare coletului.
  • Livrare în toată tara la adresa/ușa.
  • La încălțăminte toate mărimile sunt măsurate, deci corespund 100%.

Lasă un răspuns

