Webrahost! Importanta unui domeniu propriu.

webrahost-logo

webrahost-logo

 

 

Viaţa mea virtuala început prin 2007. Atunci, lucrând în Olanda am încercat aceasta formă de comunicare cu familia, care era mult mai ieftină decât telefonul şi mult mai rapidă decât poşta tradiţională. Am folosit Yahoo  Messenger, cam greu la început. Acum nu mai folosesc aceasta platformă decât ocazional.

După reîntoarcerea  în ţară am început să urmăresc  o publicaţie locală on line.  La un moment dat, prin 2010 am văzut că toate comentariile mele erau trunchiate de moderator, sau nu erau publicate. Am încercat să îmi fac vocea auzită şi până la urmă am ajuns să creez un blog pe blogspot. Nu a mers prea bine şi aşa am aflat că există şi platforma wordpress unde am creat, păstrând numele de Popaţeapă:  https://popateapa.wordpress.com .

Am început să scriu şi am fost atras  într-un grup de bloggeri, iar urmare a activităţii mele am ajuns la rank 4 google.

După  circa 2 ani am decis să îmi cumpăr domeniu propriu aşa că am cumpărat de la RoTLD , domeniul ziarulluiipu.ro. Pentru a construi site-ul a trebuit să plătesc pe cineva care mi-a oferit şi găzduire. I-am plătit o sumă bunicică.  La crearea site-ului acesta mi-a transferat toată baza de date, articole, etc. de pe blog pe site. Greşeală fatală! Site-ul a avut mult timp rank 0 iar blogul a scăzut la rank 1. Ștergând articolele copiate am ajuns ca site-ul să ajungă la rank 2 iar blogul mai sus la rank 3.

Învăţătură: Când cumperi un domeniu, nu transfera arhiva de pe blog pe site. Poţi să îţi faci o pagină pe site (domeniu)  care sa deschidă direct blogul tău.

Avantajele pentru domeniu personal!?  La o platformă gen WordPress poți fi reclamat,  în baza a nu ştiu câte motive şi blogul să fie închis sau suspendat.

La site (domeniu) există răspunderea juridică pentru conținutul site-ului, dar nu poate fi închis arbitrar, fără a fi verificată şi demonstrată sesizarea.

Pe domeniu care eu îl denumesc site, poti posta diferite tipuri de reclamă, aşa cum doireşti. La blog este mai greu şi ai spaţiu limitat de manevră.

Site-ul îţi oferă posibilitatea unui număr nelimitat de teme pe când la blog ai anumite teme free oferite de platformă.

Eu recomand tuturor celor ce au de spus ceva să îşi construiască iniţial un blog unde să înveţe ce să facă, cum să scrie şi de-abia apoi să cumpere un domeniu. Această perioadă de  acomodare poate fi de ani sau de luni.

În privinţa găzduirii (hosting-ului) vreau sa demonstrez cu propriul meu site. Până acum câteva luni am avut găzduire undeva ca o subgăzduire de fapt. De când am transferat găzduirea la un server de undeva din Ardeal, am început să primesc zilnic oferte pentru colaborare. Sunt mai bine cunoscut. După cum se prezintă cei de la Webrahost, am deja destulă experienţă,  să spun că este de încredere şi cu o capacitate mare de a te ajuta să îţi faci cunoscut site-ul.

Vă invit şi pe voi să vă înscrieți pe webrahost pentru a va pune gândurile să zboare în spațiul virtual!

Lasă un răspuns

