BlogEaster te invită să câștigi un Allview E2 Jump

BlogEaster vino si tu!

BlogEaster vino si tu!
BlogEaster vino si tu!

De ani buni colaborez cu blogatu.ro. Premii mari nu am câștigat, iar cele mici sunt foarte puține. Nu m-am descurajat mai ales că am avut o colaborare sporadică. În această primăvară  BlogAwards organizează, în parteneriat media cu Blogatu.ro, competiția BlogEaster 2015, campanie cu premii totale în valoare de peste 10000 lei. Printre  sponsori sunt: Mopiel, Accesoriul.ro, Vivat Familia, Contazen, Optica Shades, Jingle.ro, GhiftIdea,  Webrahost, Campania Karla.ro , Campania Karin Events,

 BlogEaster 2015 se desfășoară conform următorului calendar:
Bloggerii participanti trebuie sa scrie, până pe 5 Aprilie, la ora 23:59, câte un articol cu tema “Participa la BlogEaster si castiga un Allview E2 Jump”, în care își anunță participarea la campania BlogEaster. În cadrul articolului trebuie sa promovezi campania BlogEaster si sa spui de ce iți dorești un smartphone ALLVIEW E2 Jump.
Si eu îmi doresc cu ardoare un astfel de telefon. De ce? Din cauze de utilitate, dar şi sentimentale. Primul concurs la care am participat la Blogatu.ro a fost despre un telefon Allview. De ce mi-l doresc? Pasiunile mele de vară sunt pescuitul şi călătoriile, cu bicicleta sau pe jos. Cu acestui smartphone  pot fi legat de internet prin cadrul a două reţele pe care pot să le aleg prin sim-urile ce le poti folosi. Nu am câştigat atunci, dar am putut afla multe despre performanțele acestui brand. Am nevoie de acest Smartphone 3G Dual Sim de la Allview pentru ca el corespunde dorințelor mele, aşteptărilor mele. Mai ales că  face parte din gama telefoanelor foarte rezistente la șocuri mecanice.
Acest gen de competiții m-au ajutat să îmi perfecționez stilul de scris şi modul de a înţelege cum se face reclamă. Aşa cum se zice că „speranța moare ultima”, tot așa sper și eu să câștig marele premiu.
Campania BlogEaster este putin diferita în comparație cu celelalte. Ea oferă premii mari şi cred că – aşa mi s-a părut mie – accentul în articolele scrise se pune mai mult pe partea artistică, creativă, a fiecărui blogger.
Aşa că dacă îţi place să scrii, vrei să câştigi ceva, participă la campaniile BlogAwards, iar acum în special la campania BlogEaster.
Lasă un răspuns

