Jingle.ro un motor de căutare util

jingle

Cum spunea pe site-ul său pezevenchi.ro, autorul unui articol din aceeași campanie, motorul de căutare „soție ” este foarte scump🙂, dar şi caută să tragă spuza pe turta ei. Pentru aceasta primăvara am început căutarea pentru obiecte necesare trecerii acestui sezon. Cautându la fel ca sus-amintitul am dat din greșeală peste motorul de cautare Jingle. O economie de timp și de bani pentru ca aceasta căutare centralizată te face să găsești într-un spațiu restrâns  esența lucrurilor care îți sunt necesare în domeniul de îmbrăcăminte, încălțăminte, etc. Vedeți dumneavoastră, în imaginea de mai jos, câte opțiuni sunt şi cum te ajută ele.

www.jingle.ro
http://www.jingle.ro

Eu am nevoie în această primăvară de niște pantofi pentru jogging. M-am decis la Adidasi jogging adidas Duramo 6Sunt perfecți pentru piciorul meu. M-am decis si am comandat. A trebuit sa țin seama de faptul ca piciorul mi s-a lățit odată cu trecerea anilor, şi de câte ori mergeam să caut  încălțăminte la magazinele obișnuite nu găseam decât cu mare greutate.  Acum am comandat pantof mărimea 45, cu toate că înainte purtam 44, din considerentele expuse mai sus. La alegerea numărului m-a ajutat şi tabelul anexat la ei, cu corespondente între măsurile anglo-saxone şi cele europene. Chiar dacă ei sunt numiți Adidasi sala fotbal, am constatat ca sunt foarte buni și pentru jogging. Acești Adidasi sunt comercializați de magazinul on line onlinebrands.ro, acesta fiind introdus în motorul de căutare Jingle. Odată comandate încălțările a urmat așteptarea pana la livrarea produsului, fapt petrecut după 4 zile de la comandă şi iată că am primit comanda mea. Frumoşi, iar când i-am încălţat, parcă erau turnaţi pe piciorul meu.

httpwwwonlinebrandsromediacatalogproductononlinebrands12305390f4jpg_400x400

 

 

Acest motor de căutare, Jingle.ro reunește o serie de magazine on line aducând avantajul căutării mai rapide în diferite baze de date. Este economie de timp, dar şi de bani, cum spunea cel de la pezevenchi.ro. Mergând direct la produsul căutat, soţia nu mai poate spune că nu găsește nimic. Aici găsaeşti totul!

 

 

Lasă un răspuns

