JUSTFit – Mens sana in corpore sano

aaau

Câteodată cu voie dar mai mult fără de voie, kilogramele se adună şi corpul nostru intra în suferinţă. Găsim scuze diferite pentru lipsa de activitate fizică, principalul motiv invocat fiind lipsa timpului datorita activității profesionale încărcate.

Nu am prea mult timp pentru ca să fac jogging, aşa că am căutat o metodă mai la îndemână pentru mișcarea absolut necesară. Această soluţie am găsit-o la JUSTFit. Am cumpărat de la ei o bicicleta eliptica Techfit E300. De ce această alegere? Pentru că am așezat bicicleta pe balcon şi pe lângă efortul depus pentru pedalare inspir şi aerul rece al iernii.

Ce-i drept că m-au tentat şi alte oferte de pe site, cum ar fi biclicletele pentru pentru oraş sau munte dar am preferat aceasta soluţie doar pentru iarnă. Deja am bicilcleta cu care atunci când condițiile atmosferice o permit mă duc cu ea la servici sau în weekend parcurg sute de kilometri cu ea. Bicicleta aleasă de mine este doar o soluție pentru lipsa de activitate din perioadele cu vreme urâtă.

Bicicleta eliptica TECHFIT E300 este ideala pentru exerciții fizice placute. Raportul calitate  – preț este foarte bun, mai ales că este echipata cu un computer care afișează timpul, distanța parcursă, viteza şi numărul de calorii, putând beneficia în acest fel de o  monitorizare eficienta pe durata exercițiului. Este ideala pentru începători, pentru persoanele cu probleme de articulații, pentru pierderea în greutate și pentru tonifiere.

Eu am cumpărat aceasta bicicletă pentru ce am crezut eu că îmi trebuie dar ea este accesibila oricărei grupe de vârstă fiind indicată pentru un un exercițiu cardiovascular excelent, dar şi persoanelor cu probleme articulare (la nivelul membrelor inferioare), persoanelor supraponderale (adică eu grasul🙂 ) deoarece nu încarcă articulațiile coxofemurale si pe cele ale genunchilor.

Vizitând site-ul JUSTFit am văzut diferite produse interesante pentru sportivi, dar şi de menținere a stării bune de sănătate.  Pentru sportivi și nu numai pentru aceștia sunt puse la dispoziție tot felul de suplimente de hrană, vitamine,minerale şi alimente pentru creşterea masei musculare pentru musculoși :roll: 😛

Pentru ca eu sunt un pasionat al ciclismului am vorbit numai despre ofertele pe aceasta temă a celor de la JUSTFit. Dar am văzut şi jucării pentru copii, dar nu de oricare şi multe carturi diferite cu pedalare, am văzut haine pentru bărbați, femei sau copii, am văzut  o mulțime. Ar fi o pierdere de timp din partea mea dar şi a voastră să citiți aici despre ele. Vă invit pe site, acolo unde vă puteți alege ce vă place şi va trebuieşte.

Mens sana in corpore sano

One thought on “JUSTFit – Mens sana in corpore sano

  1. M-as apuca si eu de pedalat dar din pacate bicicleta mea a ajuns suport de haine sau punct de atractie a fiicei mele care o gusta din plin de prin toate partile…in rest incepe sa planga daca ma vede pe bicicleta si nu o iau si pe ea. Asta fiind varianta oficiala, iar cea neoficiala invocand in mare parte lenea🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

