Au doctore, mă doare!

aaaaaa

aaaaaa

Au doctore, mă doare!

De obicei această expresie este folosită în cazul problemelor  stomatologice. De câte ori am plâns de „durere de măsele”. Câte nopți nedormite am avut. Asta pentru că nu știam de acest cabinet stomatologic, cris-smile.

Din păcate, dar şi din fericire am scăpat de aceste probleme. Cum? Am pierdut toți dinții așa că trebuie să apelez la un aparat dentar. Totodată am văzut că zâmbetul este adus pe buze tuturor celor ce suferă de dureri de dinți. Procedeul numit implant dentar pe care îl oferă acestă clinică m-a ajutat să mă facă să pot fi iar zâmbitor  şi să nu mă mai feresc de ceilalți. Pe baza a câteva implanturi dentare mi-a fost reconstituită întreaga dantură. Materialele folosite au fost de cea mai bună calitate.

Procedeele tehnice folosite nu sunt pe măsură să vi le explic, dar puteți fi siguri că nu am simțit atâta durere ca în cazul când un medic vietnamez, care făcea practică la noi mi-a extras o măsea. Era prin anii ’70.

Anestezia făcută şi modul delicat de a manevra aparatele dentare au fost o revelație pentru mine. Am fost pe mâna a mai multor stomatologi din urbea mea. Cel mai „scump” (referire la preț), dintre ei nu s-a purtat așa de gingaș cu dinții mei, cu gingiile mele. Chiar am simțit că pot fi relaxat la stomatolog!

One thought on “Au doctore, mă doare!

Lasă un răspuns

