Ponta va fi lipsit de sprijinul PSD??


În urmă cu vreo doi ani, un prieten mi-a spus, după ce Adrian Năstase fusese condamnat definitiv, deci mi-a zis că este mâna lui Ponta care vrea să curețe PSD-ul de aceste relicve. L-am luat în râs la început, apoi pentru că am o stimă deosebită în el, am zis că „o ști el ceva”!

Apariţia stenogramelor din Ordonanta DNA,  declarația lui Sebastian Ghiță prin care cerea suspendarea domnilor Sova si Hrebenciuc din PSD,  cât şi filmuleţul difuzat de cei de la Wow Biz  vin sa susțină afirmația făcută de prietenul meu.

Din lectura stenogramelor se vede că atât Dragnea cât şi Vanghelie urmează a fi marginalizați în favoarea lui Şova. Contraatacul lui Dragnea se regăsește în şedinţa de criză unde  Dragnea îi cere capul lui Şova. Ponta este cu spatele la zid.

La cererea expresă a lui Liviu Dragnea, în cursul zilei de marţi va avea loc o şedinţă de urgenţă la PSD. Este pentru prima dată când Ponta nu mai deţine controlul. Dragnea l-a ameninţat că dacă nu convoacă preşedintele BPN-ul, îl va convoca el. Iar Dragnea îi cere capul lui Şova. Pentru a potoli spiritele din teritoriu. Pentru a se mai putea repara ceva. sursa  www.comisarul.ro   Continuarea→

Ponta a stârnit dragonul corupției. Scapă cine poate!

Orele următoare vor aduce mai multe

One thought on “Ponta va fi lipsit de sprijinul PSD??

Lasă un răspuns

