Wirom ce se întâmplă


Astăzi am avut tentativa de a scrie un articol defăimător la adresa Wirom. Acum m-am decis, cei ce vreți să vi se recunoască drepturile de cetățeni, de români, nu mai acceptați tăcerea:

În urma unei corespondente cu președinte ANRE, domnul Nicolae Havrilet, am primit un răspuns de la Wirom, companie pe care am încercat în nenumerare rânduri să o contactez la nivelul factorilor de decizie.

Ce-i drept astăzi am fost contactat de doamna Daniela Roşu care mi-a spus că totul se rezolva în temenul legal. După convorbirea mea de aproape 30 de minute cu stimabila doamnă, rezultatul era incert: Murim de frig sau avem căldură la iarnă?

Iată ce mi-a răspuns doamna respectivă

Stimate domnule Lavrinenco,

Va mulțumim pentru mesajul transmis si pentru interesul acordat racordării la sistemul de distribuție gaze naturale.

Pentru racordarea blocului in care locuiti sunt necesare atat realizarea unui bransament cat si extinderea conductei de  gaze naturale. Realizarea acestor lucrari implica obtinerea avizelor de la detinatorii de utilitati si a autorizațiilor de construire de la primarie.

In acest moment, s-au obținut toate avizele, inclusiv avizul de la Enel. Aceasta informație am primit-o imediat după ce am încheiat discuția telefonica cu dumneavoastră.

In continuare urmează sa obținem autorizația de construire si imediat dupa aceasta vom începe lucrările.

Va asiguram ca facem tot posibilul sa realizam lucrările de alimentare cu gaze naturale în cel mai scurt timp, pana la venirea iernii.

In speranța unei bune înțelegeri in continuare, va mulțumim.

Cu stima / Best regards,

Daniela Rosu

Departament Vanzari

Nu sunt prea bucuros de acest aviz pentru că lasă deschisă discuția. Primăria da avizul?

Lasă un răspuns

