De ce astfel de gesturi trebuie subminate


Campania ”Ordonanța de Urgență a Poporului” – #ScrisoareCatrePonta

Domnule Victor Ponta,

Am început de multe ori această scrisoare și de fiecare dată ștergeam, modificam, adăugam câte ceva. Obișnuită cu gândul că scrisorile se scriu în general cuiva drag, de data aceasta ceva nu-mi ieșea. Pentru că, evident, nu îi scriam cuiva drag deloc. Așa că m-am gândit că ar trebui să fie de fapt o plângere, o reclamație, o sesizare, sau poate chiar rânduri de jurnal. Un fel de găleată cu gheață în scris pentru cel care crede că va putea continua așa la nesfârșit, devenind următorul dictator al României, dar și pentru toți adepții lui hipnotizați de putere sau de un kilogram de făină în plus și alte promisiuni false. Scrisoarea care v-a fost trimisă de Mihaela Grădinaru m-a determinat să termin scrisoarea mea mai repede și să îi îndemn pe cât mai mulți români de pretutindeni să ni se alăture campaniei de corespondență cu dumneavoastră:

Așadar, domnule Victor Ponta, iată ceea ce doresc să vă transmit:

Poate vă întrebați „Cine mai e și femeia asta și ce vrea de la mine?”. Ei bine, sunt mamă, blogger și tânăr antreprenor, unul dintre mulții cetățeni ai României cu drept de vot și de opinie, care își cunoaște drepturile, care înțelege sistemul politic și care, din simț civic și dorință de mai bine, decide să acționeze atunci când este cazul. Priviți-o ca pe o Ordonanță de Urgență a Poporului, că tot sunteți obișnuit să emiteți una la trei zile. Pentru noi chiar este o situație „extraordinară”, „urgentă”, „care nu poate fi amânată” și care necesită „motivația” tuturor celor care sunt de părere că greșiți. Iar acest lucru are repercursiuni dureroase asupra noastră, a electoratului căruia îi pasă.

Domnule Victor Ponta, trebuie să recunosc că acum mulți ani, atunci când ați apărut pe scena politică din România, am crezut în dumneavoastră și am sperat că un politician tânăr va aduce schimbarea de care aveam nevoie. Chiar îmi plăcea să vad un cuplu ca dumneavoastră și ca Daciana Sârbu – tineri, cu aspirații și cu gânduri bune pentru viitorul României. Așteptările mele au fost la fel de mari ca dezamăgirea pe care am trăit-o atunci când am conștientizat că nu sunteți deloc omul pe care mi l-am închipuit. Din păcate, trăiesc această dezamăgire în fiecare zi, din ce în ce mai intens și consider că sunteți cel mai tiranic și mai incompetent om politic pe care l-a avut vreodată România.

Sunteți mai slab și decât Victor Ciorbea, pe care nu până demult îl consideram cel mai prost prim-ministru al României. Măcar el nu a furat cum ați furat dumneavoastră. Sunteți mai slab și decât Ioana Petrescu, care nu știe să lege două cuvinte, dar a făcut facultatea la Harvard pe banii statului, pentru că tati are un post bun la SRI. Măcar ea nu are experiență politică. Sunteți mai slab și decât Maria Grapini, cel mai agramat politician din România. Măcar ea își scrie singură textele. Sunteți de o mie de ori mai slab decât Radu Mazăre. Măcar el a dat și comunității din ceea ce a furat. Și nu sunt un fan Băsescu, dar consider cu tărie că este un politician mult mai competent decât dumneavoastră. Măcar el înțelege și respectă sistemul politic și se mai gândește și la binele poporului. Și ce să mai zic de alți pesediști, pentru care toate animalele sunt la fel, motiv pentru care consideră că educația copiilor nu este un lucru prioritar?

Domnule Victor Ponta, fac parte din categoria oamenilor care se informează intens și sunt la curent cu toate știrile. Mă trezesc citind știri, îmi continui ziua citind și ascultând știri și îmi închei ziua cu ultimele noutăți. În tot acest timp,… Continuarea →

5 thoughts on “De ce astfel de gesturi trebuie subminate

  1. Nu știu ce sa cred! Eu cu cine votez? Politicienii romani nu îmi dau variante! toți o apa și un pământ! Asa s/a vorbit si de Băsescu cu flota, dar ajuns sus a mușamalizat treaba si ne-a amarat 5 ani. Ponta ajuns presedinte va proceda la fel, poate mai rau!

    Apreciază

  2. La FOTBAL AGRICULTURA si POLITICA se pricepe tot ROMANUL chiar daca NU STIE nici cum se numeste
    TARA in care traieste !!! 😦 😦 😦

    Pentru cei care ar incerca sa ma ” muste…” , le spun ca nu sunt membrul niciunui partid politic si nici adeptul vreunui politician ! 🙂
    Nu comentez cele spuse mai sus mai ales ca nici eu nu-l agreez pe „il dottore ” dar, de NU VENITI cu SOLUTII CONCRETE ???
    Pe CINE vedeti domniile voastre la carma ROMANIEI
    in urmatorii 5 ani ??? 😦 😦 😦
    Tot pe sluga Boc, fita blonda si-agramata, prietenii” braNconierului „,
    ce-a care-a parat si barfit ROMANIA la PE spunand ca la REFERENDUMUL din 29 iulie 2012 s-au ” furat 2 MILIOANE de voturi ” ??? , peseful spionilor, seful retrocedarilor frauduloase, care si-a cumparat 6 case cu ” bani din meditatii” ha-ha-ha🙂 🙂 🙂 , pe pedelistii lui Blaga, Igas,Ungureanu, Oltean, Blejnar,Videanu, Luta,Boagiu, Barbu,Macovei , Andreea Vas sau cumva pe PENELISTII care au trecut la PEDELISTI ??????????????
    ……………………………………………………………………………………….
    Eu de exemplu, va supun atentiei domniilor voastre un CANDIDAT INDEPENDENT !!! 🙂 🙂 🙂
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2014/10/13/
    Indiferent de simpatii sau antipatii,
    MERGETI la VOT atat pe 2 cat si pe 16 noiembrie
    si nu-i lasati pe cei din videoclipul mai sus postat SA VA HOTARASCA VIITORUL !!! 🙂 🙂 🙂
    Toate cele bune !
    Aliosa.

    Apreciază

  3. Recunosc, am fost un simpatizant al PSD. Ce m-a făcut să mă trezesc la realitate? Am văzut caliatatea oamenilor ce au crescut şi acum îl slujesc cu credinţă.Nu am fost membru al acestui partid pentru ca am dorit sa am botniţă la gură. Am vrut să mă exprim liber!

    Apreciază

  4. PROASTA E LUMEA…PROASTA ROMANIA…..DAR ..ULTIMUL CUVANT IN ALEGERI IL AU STATELE UNITE, APOI EUROPA UNITA…..DACA PONTA NU CADE IN SECRET LA ZAR CU CINE TREBUIE….POATE SA IL VOTEZE 500 DE MILIOANE DE PERSOANE…..NU IESE, PENTRU CA NU PREZINTA INTERES PENTRU ILUMINATI……

    SUNT DIRIJATI PRECUM PAPUSHILE PE SFOARA….SI TOTUSHI…PROSTIMEA….E CONSTIENTA CA DORESTE SA VOTEZE PE ALTCINEVA…..DAR DACA SE IAU DUPA ALTII: EXACT CA LA PARIURI SPORTIVE: VINO CU MINE….PARIAXA MAJORITAREA USL…..IN LOC DE UN VOT NEINFLUENTAT DE NIMENI…CINE A TRAS IN VOI…DUPA 22 ? 22 DECEMBRIE 1989…CU SIGURANTZA….BASESCU SAU PDL……………..PROSTILOR….DE ASTA NU VA SUFERA EUROPA…JUDECATZI NUMAI MOMENTUL…DAR TRECUTUL FSN….IL UITATZI…SUNT VARIANTE DE A VOTA….DAR NU PE ION ILIESCU IN SPATELE PSD……

    AHA…

    Apreciază

  5. imi doresc sa castige PSD…..CU victor ponta…..sa vanda si casele prostilor care or sa il voteze….e prea mare mafia cu care Ponta , de fapt….zecilor de mii de corupti, care sprijina aceasta asa zisa campanie de ciolan…..imi doresc sa iasa PONTA.. sa le taie pensiile tuturor care au votat si nu au muncit pana la 75 de ani, in campul muncii, dar l-au lins in c.r atat pe el cat si partidul rosu.-comunist……si sa nu mai aud ca va blestematzi mortii….dupa ce aţi aplaudat platiti , ….pe NATIONAL ARENA…..VA MERITAŢI SOARTA….JOS….BASESCU….ALTCEVA NIMIK….AHA….PSD…SI IN OLTENIZA LA PRIMARIE ESTE……SI……NIMIK….NIMIK…..ATAT TIMP CAT ILIESCU INCA MAI TRAIESTE SI INCLUSIV….CEI CARE INTRETZIN …SECERA SI CIOCANUL…………

    Apreciază

Lasă un răspuns

