Campania electorala si mediul online in 2014


iulia fuior

Realitatea cotidiana a sferei politice, la nivel international se confunda fregvent cu lupta pentru putere si implicit, cu cea pentru obtinerea de voturi. In acest fundal descoperim nevoia de a legitima rolul comunicarii politice si mai mult, de a integra comunicarea politica in spatiul comunicarii online. Acest aspect a fost insusit foarte bine de candidatul social-democrat la prezidentialele din noiembrie 2014, fiind unul din cei care a profitat la maxim de aceasta publicitate gratuita si de o modalitate usoara de atransmite mesajul politic celor care folosesc zi de zi calculatorul ( si nu numai). Putem spune ca acest mod de a face publicitate este un fenomen social media caracteristic secolului XXI. Astfel avem in vedere modul in care anumite directii ale interactiunii politice online ne pot oferi indicii privitoare la comportamentul politic al alegatorilor, in raport cu candidatii.

Platformele online cele mai folosite sunt: Facebook, Twitter sau blog; am observat…

Vezi articol original 253 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s