Bancile fură! Evitati utilizarea cardurilor

IMG

Astăzi am încercat sa plătesc la un magazin din Oltenița cui un card de cumpărături Visa emis de PIRAEUS BANK. Normal! De mai multe ori mi-a fost respins cardul. Am sunat la BCR,beneficiarul POS, serviciul pentru carduri 0215282610 unde domnișoara sau doamna Alexandra Cristea mi-a spus pe înțelesul meu că dacă am nevoie să cumpăr ceva trebuie să am bani în buzunar nu pe card. E drept că ce v-am spus este o sintetizare a discuției avute cu domnișoara Alexandra Cristescu care a răspuns la numărul de telefon mai sus menționat. Faptul care m-a deranjat este că mi s-a spus inițial ca anumite carduri, adică visa și mastercard nu funcționează astăzi. Eu, pentru un anume confort plătesc anumite taxe către bancă. Dacă aveam neapărată nevoie, urgent, de la o farmacie, că cumpăr un anume medicament, absolut necesar vieții și trebuia sa plătesc cu cardul, sau să retrag banii de la un bancomat, ce făceam? Îmi murea ruda, sau eu? Opinia mea începând cu ziua de azi este  următoarea: Feriț-vă de conturi în banca! Piraeus sau BCR la fel de șmechere!  IMGNu mai recomand nimănui sa deschidă carduri de credit su de cumpărături atâta timp cat acest lucru nu se dovedește mai mult decât o înșelătorie porcească

IMG_0001

IMG1

Lasă un răspuns

