Campania electorală europarlamentare

Fluturaş anti PSD

Fluturaş anti PSD
Fluturaş anti PSD

Nu pot spune decât atât. Această campanie electorală a fost dominată de certurile Băsescu-Ponta, de certuri și diversiuni la vârf. De curând am găsit fluturaşul din imagine, în cutia mea poştală. Este opinia unora dintre noi. Ceea ce mi-a displăcut la acesta a fost lipsa de identificare a celui care l-a conceput, a celui care îl distribuie.

Eu ştiu că am avut tăria să reproșez anumita lucruri primarului Ţone. Am plătit într-un fel pentru asta. Ei de  ce nu au tăria de a semna.

Ceea ce conține  acest fluture este  adevărat sau nu, dar lipsa de curaj este caracteristică orașului nostru de lași, României de azi. Este o reprezentare a celor care vorbesc pe la colțuri dar nu au curajul să spună în față ceea ce gândesc. În perioada cât am avut proces cu primarul Ţone, pentru calomnie şi insultă, mulţi chiar m-au oprit pe stradă să îmi spună că sunt de acord, că pretinsele afirmații ale mele sunt cunoscute şi de ei, că ştiu toată povestea şi mă susţin. Le mulțumeam şi îi întrebam dacă vor să îi citez ca martori la proces. Nici unul nu a spus da, ci au invocat motive puerile. Aceştia sunt olteniţenii: bârfitori, colcăitori, dar cocârjați.

Arată-te Soare şi la noi la Olteniţa!

Lasă un răspuns

