Mi-e frig şi mi-e foame!

Bătrâni nu mai au timp să aştepte

De mult timp în orașele şi satele României s-a reintrodus cartela. Căldura se dă cu porția, adică tot pe cartelă, apa caldă la fel, pâinea şi carnea ți le cartelezi tu pentru că nu mai ai cu ce sa le cumperi. Ca un paradox apar milionari şi miliardari de duzină, maneliști și alte astfel de orătănii.

În orașul meu e frig. Iată evoluția vremii de pe cel mai mare site meteo european, http://www.accuweather.com  temperaturile au scăzut noaptea,  în ultima săptămână, la 2-3 grade celsius,  iar pentru sâmbătă 5 aprilie se prognozează lapoviță şi ninsoare. Mi-e frig în casă! Am folosit un calorifer cu ulei pentru a mai dezmorți aerul din casă. Am pus, vorba răposatului Ceaușescu, încă o haină pe mine! Mi-e frig! Pomenile electorale de până acum au secătuit România, dar și cei care au ajuns să ne conducă. Au apărut miliardari cu patru clase, dar şi mafioți care se ascund în spatele lor. Într-un articol anterior o anunțam pe doamna Rovana Plumb că ” Salariul minim creste, pensia mea scade!”

Am fost un înverșunat opozant al guvernului BOC, al lui Băsescu şi a haitei sale de hiene! Văd că lupul îşi schimbă părul, dar năravul ba. Sigur este mai rău! pentru mine care în 2010 aveam o pensie decentă, am ajuns acum s-o raportez la salariul minim pe economie, cu minus.

Pestele de la cap se împute, dar de la coadă se curăță. Şi în adevăr acești noi guvernați ne curăță pe noi pensionarii care am muncit şi contribuit  30-40 de ani la fondul de pensii și acum facem foamea. Sunt destui și cei care au avut pensii nesimțite iar acum sunt mulțumiți că au primit înapoi ce le fusese luat de guvernul Boc.

 Şi eu am primit înapoi dar a fost o sumă infimă față de ce au luat înapoi „nesimțiți”.

Mi-e frig în casă şi mi-e foame! Vreau căldură în casă, hrană pe masă, un trai decent.

Bătrâni nu mai au timp să aştepte
Bătrâni nu mai au timp să aştepte

Lasă un răspuns

