Plus Confort construieste! Tu propui soluţia!

Plus Confort, o firma de renume

Casa mea este deja amenajată la standardele existente, dar și la materialele găsite la vremea respectivă, când am făcut acest lucru.

Dacă ar fi să fac din nou aşa ceva aş apela cu siguranţă la PlusConfort.  Motivul meu este unul cât se poate de practic: lucrări de calitate la prețuri concurențiale.

În urmă cu trei ani nu știam de Plus Confort și am pus geamuri termopane cu o firmă locală. Pe moment am fost mulțumit. După numai un an a început să apară condens pe geamuri şi pe tâmplăria de aluminiu. Mai multă umezeala decât era înainte cu tâmplăria veche de lemn.

Dacă ar fi să fac astăzi acest lucru aş proceda astfel: aş comanda geam termopan  la cei de la Plus Confort. Sunt sigur pe profesionalismul lor pentru că am văzut rezultatele avute, atunci când am vizitat un prieten care a construit casa cu ei. Ei vin, văd din ce este construită casa şi îţi recomandă tipul de tâmplărie şi geam care se potrivește. La montaj folosesc metode de etanșare, între tâmplăria de PVC sau de aluminiu și zid, specifice fiecăruia dintre acestea.

Casa mea este un apartament de bloc, construit în anii ’63. Este construit din două rânduri de cărămidă celulară, arsă. Peretele are o grosime de 60 cm. Am făcut o izolare la exterior cu polistiren expandat, cu ajutorul unui meseriaș „făcut la apelul de seară”. Aşa cum este românul: „ieftin și prost”!🙂

Am luat legătura cu cei de la Plus Confort şi după ce au venit la fața locului, au propus decopertarea uscarea pereților care s-au umplut de condens și de-abia apoi de pus un alt sistem de izolație. Vorba din bătrâni: „Voind să te cârpeşti, mai rău te rupi”

Cum mi-aș amenaja astăzi casa? Simplu, m-aş consulta cu cei de la Pus confort ţi nu aş mai face greșelile din trecut. Aşa vă sfătuiesc pe toţi!

Articol în campaniile Blogawards
Articol în campaniile Blogawards

One thought on “Plus Confort construieste! Tu propui soluţia!

Lasă un răspuns

