De ce-ai plecat, de ce-ai mai fi ramas?


Hai ca se poate!

USL - LANSARE CANDIDATI - ALEGERI PARLAMENTARE

Ne cunosteam demult, nu a fost o dragoste fulgeratoare, ne-au zapacit petitorii si ne-au convins sa ne luam cu acte la tribunal. Am facut nunta frumoasa cu multi invitati care s-au bucurat pentru bucuria noastra si ne-au urat casa de piatra.

Ponta Antonescu Arena Nationala

Familia mea, mai puternica si mai numeroasa a facut eforturi mari ca sa ne fie bine. Ne-am facut o casa mare si frumoasa si o perioada ne-am inteles bine, munceam impreuna si incepusera sa se vada si rezultatele pana cand tu ai inceput sa ai tot felul de nemultumiri. Vroiai sa ai culoarul tau, aveai ambitiile tale, vroai un rol mai important, te plangeai ca nu imi respect juramintele si ca membrii familiei mele te ataca permanent, pana cand, intr-o seara, dupa ce te-ai sfatuit cu cei din familia ta ai hotarat si ai anuntat lumea ca relatia noastra s-a sfarsit. Si erai ciudat de vesel cand ai…

Vezi articol original 33 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

