Casa Alsy

Articol scris in campania Blog awards

Mi-a recomandat un amic un restaurant bucuresti foarte frumos. Aici a tinut el mai demult o conferinta pentru campania pe care o desfasoara cu privire la centrele de ajutorare pentru saraci. Mi-a spus ca acest restaurant conferinte ar fi locatia ideala pentru ce vreau eu sa fac. Am intrat pe site-ul acestui restaurant si am vazut multe detalii cu privire la serviciile pe care mi le pune la dispozitie. Imi place foarte mult locatia restaurantului casa-alsy.ro. Cred ca ar fi perfect sa imi tin si eu conferinta pe care o voi avea peste o luna chiar in acest loc. Un restaurant select pe care multi il aleg cand vine vorba de evenimente speciale. Poti sa vezi mai multe chiar pe site-ul restaurantului ca sa iti faci si tu o idee. Iti recomand acest restaurant fiindca toti cei care au mai fost aici mi-au spus ca au fost multumiti de serviciile oferite de Casa Alsy.
Te invit sa  vezi mai multe  la Casa-Alsy.ro
 

Articol scris in campania Blog awards
Articol scris în campania Blog Awards

Lasă un răspuns

